Αγνώριστο θα είναι το νέο Dacia Lodgy


Μια νέα αρχή θα επιχειρήσει να κάνει το Dacia Lodgy, υιοθετώντας στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του ένα ελκυστικότερο σχεδιαστικό κώδικα και προδιαγραφές που θα ενισχύουν περαιτέρω την ήδη υψηλή σχέση αξίας τιμής.

  • 19/2/2021

Στην αντεπίθεση περνά η Dacia καθώς μετά τα νέα Sanderο και Logan, σειρά έχει o πλήρης μετασχηματισμός του μέχρι σήμερα γνωστού Lodgy. Η πολυμορφική πρόταση, η οποία διαθέτει εκτός των άλλων και τον τίτλο του πιο προσιτού επταθέσιου MPV της ευρωπαϊκής αγοράς, πρόκειται σύντομα να αντικατασταθεί από τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της, η οποία όπως όλα δείχνουν δεν θα θυμίζει σε τίποτα το αυτοκίνητο που γνωρίσαμε για πρώτη φορά το μακρινό 2012.

Οι ψηφιακές απεικονίσεις που δημιουργήθηκαν βάσει των υπό εξέλιξη πρωτότυπων που «γράφουν» ασταμάτητα χιλιόμετρα στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αναδεικνύουν ένα πολύ διαφορετικό και σαφώς πιο ελκυστικό πρόσωπο σε σχέση με το σημερινό, καθιστώντας την όποια σύγκριση με το παρελθόν του αυτοκινήτου περιττή.

Σε επίπεδο σχεδιασμού, το νέο Dacia Lodgy θα ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα των Sandero και Logan, υιοθετώντας χωρίς ουσιαστικές αποκλίσεις το πλήρως ανασχεδιασμένο ρύγχος των μικρότερων σε διαστάσεις και ακόμα πιο προσιτών προτάσεων της ρουμανικής φίρμας.

Μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα του νέου Dacia Lodgy θα αποτελέσει η έκδοση Stepway, η οποία και θα επιτρέψει στο επταθέσιο MPV να πλησιάσει… απειλητικά τις προδιαγραφές ενός τυπικού crossover.

Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και τα σκουρόχρωμα προστατευτικά στις εκτεθειμένες επιφάνειες του αμαξώματος θα κάνουν στην προκειμένη περίπτωση τη διαφορά, προσφέροντας έναν ακόμα λόγο για να κοιτάξει κανείς προς την κατεύθυνση του υποτιμημένου Lodgy.

Ουσιαστικές θα είναι, ωστόσο, και οι αναβαθμίσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, τόσο στον τομέα σχεδιασμού όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού. Με έμφαση στην αντοχή στον χρόνο και την διατήρηση της σχέσης αξίας/τιμής στα ήδη γνωστά επίπεδα, το Lodgy θα διατηρήσει την επταθέσια διάταξη του εσωτερικού του και τους πληθωρικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Η CMF-B πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστεί θα φέρει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου κάτω από το καπό του, ο οποίος θα προσφέρεται και σε εκδόσεις διπλού καυσίμου.

Στην κορυφή της γκάμας του παρόλα αυτά θα τοποθετηθεί το τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης του 1,3 λίτρου, το οποίο μάλιστα θα διαθέτει και mild hybrid έκδοση.

Το νέο Dacia Lodgy πρόκειται να παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους και να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος της χρονιάς, η οποία ίσως να επιφυλάσσει και μία ακόμα ευχάριστη έκπληξη για τους φίλους της Dacia, η οποία δεν είναι άλλη από την επικαιροποίηση των σχεδιαστικών και μη προδιαγραφών του καταξιωμένου Duster. 

Διαβάστε ακόμα:

Δοκιμάζουμε τα νέα Dacia Duster TCe 130 και 150 ίππων

Πώς θα μοιάζει το νέο Dacia Duster;

Dacia Duster vs Jeep Wrangler: Ένα ντέρμπι που κρίθηκε στη λάσπη