Αιχμή του δόρατος η Formula 1 για την Pirelli


Η ανάλυση των πεπραγμένων του 2010 καθώς και η παρουσίαση της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η Pirelli στην Ελλάδα και το εξωτερικό, την επόμενη πενταετία, αποτέλεσε το θέμα του καθιερωμένου Ετήσιου Συνεδρίου των στελεχών της εταιρείας «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
  • 10/2/2011

 

Ετήσιο Συνέδριο «Ελαστικά Pirelli»
 
Η ανάλυση των πεπραγμένων του 2010 καθώς και η παρουσίαση της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η Pirelli στην Ελλάδα και το εξωτερικό, την επόμενη πενταετία, αποτέλεσε το θέμα του καθιερωμένου Ετήσιου Συνεδρίου των στελεχών της εταιρείας «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
 
Με επικοινωνιακή αιχμή του δόρατος την Formula 1, με την ανάπτυξη που έχει δρομολογηθεί, με νέα εργοστάσια σε διάφορα μέρη του κόσμου και με τα νέα οικολογικά ελαστικά, η Pirelli σκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο, συνεπώς και την κερδοφορία της, αρκετά πάνω από τις προβλέψεις των προηγούμενων ετών. 
 
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ
 
Formula 1
Στο πρόσφατο παρελθόν, το πέλμα στο πόδι του Κάρλ Λιούις ήταν πέλμα Pirelli, το καλλίγραμμο σώμα της Ναόμι Κάμπελ εκτόξευε στον πλανήτη...ελαστικών Planet Zero και το Pirelli Film -πότε με τον Τζον Μάλκοβιτς (σε ρόλο ιερέα - εξορκιστή) και πότε με την ασυναγώνιστη οδηγό Ούμα Θέρμαν- έδινε άλλη διάσταση στο μήνυμα «Η δύναμη απαιτεί απόλυτο έλεγχο». 
 
Διαχρονικά, από το 1964, το Ημερολόγιο της Pirelli αποτελεί σταθερή αξία είδησης στα μέσα ενημέρωσης όλου του κόσμου και συνάμα έργο τέχνης σε περιορισμένα αντίτυπα. Ωστόσο, η μεγιστοποίηση της προβολής της Pirelli σε διεθνές επίπεδο, κορυφώνεται με τη Formula 1. 
 
Ύστερα από την επιτυχημένη τριετία, 2008-2010, αποκλειστικής προμήθειας ελαστικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Pirelli επανέρχεται στη Formula 1 μετά από 19 χρόνια, ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για την τριετία 2011-2013. Το γεγονός αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα για την Pirelli, η οποία είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τη νέα πρόκληση, με νέα μίγματα γόμας ελαστικών. 
 
Ήδη επεξεργάζονται στο εργοστάσιο της Τουρκίας, εκεί όπου παράγονται όλα τα ελαστικά της Pirelli, που προορίζονται για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, δείγματα των οποίων έχουν δοθεί στις ομάδες της F1 για δοκιμές.
 
Παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης
Σε επίπεδο ανάπτυξης, το πενταετές πλάνο της Pirelli, 2011-2015 περιλαμβάνει νέα εργοστάσια σε κομβικά σημεία του πλανήτη, που θα καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια, θα μειώσουν σημαντικά τα απόβλητα και θα χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμα υλικά. 
 
Με το νέο εργοστάσιο στο Μεξικό, η Pirelli αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 16% και 18% σε Βόρειο και Νότιο Αμερική αντίστοιχα, ενώ με το νέο εργοστάσιο στη Ρουμανία θα καλύψει πλήρως τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης. Ιδιαίτερο ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης θα διαδραματίσουν τα δύο νέα εργοστάσια στη Ρωσία. Σε μια χώρα όπου διευρύνεται ταχύτητα η ζήτηση ελαστικών, σύντομα η Pirelli θα ελέγχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. 
 
Εξάλλου, μεγάλη βαρύτητα δίνει η Pirelli στην αγορά ελαστικών της Ασίας. Εκεί, με το νέο εργοστάσιο στην Κίνα, στο οποίο θα παράγονται και ελαστικά μοτοσικλετών, επιχειρεί να καλύψει στο έπακρο την διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Στην Ευρώπη, η Pirelli κατασκεύασε όχι μόνο το πιο τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο του κόσμου, αλλά και το πιο περιβαλλοντικά συμβατό. 
 
Με τη δεύτερη γενιά του επαναστατικού ρομποτικού συστήματος παραγωγής ελαστικών - MIRS (με μηδενική αστοχία προϊόντος), το νέο εργοστάσιο Polo στην Ιταλία διαθέτει ενεργειακή επάρκεια από δικές του φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις. Η οικολογική ευαισθησία ενισχύεται από τις 3.000 δενδροφυτεύσεις που έγιναν, ενώ με χώρους αναψυχής για το προσωπικό και τις οικογένειές τους, αποτελεί πρότυπο εργοστασίου.    
 
Κοινωνική πολιτική
Ως μέλος της διεθνούς κοινότητας, απασχολώντας χιλιάδες εργαζομένους σε όλο τον κόσμο, η Pirelli έχει να επιδείξει μια σημαντική κοινωνική πολιτική, με χορηγίες σε πανεπιστήμια διαφόρων κρατών, με ανθρωπιστικές βοήθειες στα πρόσφατα δραματικά συμβάντα του πλανήτη (Αϊτή, Ινδονησία, Αργεντινή, Βραζιλία, Ελλάδα - πυρκαγιές του 2007 κ.α.), με προσφορά στον αθλητισμό (βασικός χορηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας Ιντερ Μιλάνου). 
 
Κι ακόμη, έχοντας κύριο μέλημα την πάταξη της διαφθοράς, η διαφάνεια αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο λειτουργίας της Pirelli, σε κάθε επίπεδο, ενώ με ειδικό επιχειρησιακό πρόγραμμα αναζητά και επιβραβεύει το ταλέντο των στελεχών της. 
 
Ήδη από την Ελλάδα, στέλεχος κλήθηκε και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μιλάνο, σε νευραλγικό πόστο.
  
Νέα προϊόντα
Σε νέα ελαστικά, η γκάμα της Pirelli είναι η πιο πλήρης και πρόσφατα ανανεωμένη στην αγορά. Τα νέα «πράσινα», οικολογικά ελαστικά επιβατικών, Cinturato P6-P7, τα Scorpion Verde και STR για μοντέλα SUV, όπως και η σειρά PΖero για μοντέλα υψηλών επιδόσεων (κατηγορία στην οποία η Pirelli είναι ηγέτης διεθνώς), θα πλαισιωθούν την άνοιξη από το νέο Cinturato P1 για μικρομεσαία επιβατικά οχήματα. 
 
Στα ελαστικά φορτηγών, επίσης διαθέτει την πιο νέα σειρά προϊόντων. Τα νέα FR και TH ήρθαν για να καλύψουν όλες τις διαστάσεις που απαιτεί η αγορά, με «όπλο» τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (περισσότερη χιλιομετρική απόσταση) στην καλύτερη τιμή.
 
ΕΛΛΑΔΑ
 
Μάρκετινγκ
Βασικός μοχλός λειτουργίας της Pirelli στην Ελλάδα, αποτελεί το τμήμα μάρκετινγκ. Με το Call Center να παρέχει αδιάλειπτη υποστήριξη στα καταστήματα πωλήσεων, σε συνεργασία με το τμήμα Logistics, τα ελαστικά βρίσκονται στην ώρα τους έτοιμα προς διάθεση, σε κάθε σημείο της χώρας.
 
Με την ευκαιρία της αποκλειστικής διάθεσης ελαστικών στη Formula 1, νέες σημάνσεις θα υπάρξουν στα καταστήματα πωλήσεων που θα αναδεικνύουν τη συγκεκριμένη συνεργασία, ενώ θα διατηρηθούν και το 2011 οι επιτυχημένες προωθητικές ενέργειες Tyrelife και οι συνεργασίες με τον όμιλο ΑΒ Βασιλόπουλος και την κάρτα Shell Smart Club. 
 
Ανάπτυξη
Στις δραστηριότητες της ελληνικής εταιρείας βρίσκεται η ανάπτυξη του ομίλου στην Κύπρο και τη Βουλγαρία. Το δίκτυο των συνεργατών επεκτείνεται, επιχειρώντας να προσφέρει κορυφαία ελαστικά με ελκυστικές υπηρεσίες και τιμές.  
 
Εμπόριο
Με τα νέα ελαστικά επιβατικών και φορτηγών, τη νέα, πιο συμφέρουσα εμπορική πολιτική, τα κίνητρα αγοράς ελαστικών Pirelli και τη διεύρυνση των συνεργατών (καταστήματα πωλήσεων) σε όλη την Ελλάδα, η Pirelli κινείται σε ανοδική τροχιά και φέτος.
 
«Το 2011 θα είναι η χρονιά της Pirelli στην Ελλάδα. Η ιστορία της μάρκας χαράζει το μέλλον μας. Με τα νέα οικολογικά ελαστικά και την προσοχή που επιδεικνύουμε στις αξίες της δουλειάς μας, θεωρούμε ότι σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά για τη χώρα μας θα έχουμε θετική συνέχεια. Δεν μας διακατέχει μόνο αισιοδοξία αλλά και βεβαιότητα ότι μπορούμε να προσφέρουμε στον καταναλωτή καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα με περισσότερη απόδοση και μικρότερο κόστος. Προσαρμοζόμαστε άμεσα στις ανάγκες της εποχής», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «Ελαστικά Pirelli Α.Ε.Ε.» Δημήτρης Παπαδάκος, στην ομιλία του ολοκληρώνοντας το Συνέδριο.