Ακόμα πιο ισχυρές οι μελλοντικές BMW M


ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ BMW M ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Μ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!

  • 4/5/2020

Ο Markus Flasch, CEO της BMW M, έδωσε πρόσφατα μία συνέντευξη σε ξένο περιοδικό, στην οποία τοποθετήθηκε επάνω σε διάφορα θέματα. Ένα από αυτά αφορούσε το μέλλον ολόκληρης της σειράς των μοντέλων Μ, καθώς στις μέρες μας η γκάμα της BMW αυξάνεται αισθητά, χωρίς όμως να υπάρχουν και αντίστοιχες προτάσεις Μ για κάθε μοντέλο. Σύμφωνα με τον ίδιο, «Η M δεν ήταν ποτέ μία μάρκα ανταγωνιστική στη BMW. Το M είναι η υπερβολή του τι σημαίνει BMW όσον αφορά την οδηγική απόλαυση. Η M συμπληρώνει τη BMW και θα παραμείνει έτσι».

Μάλιστα, το μέλλον των προτάσεων Μ θα πρέπει να θεωρείται εξασφαλισμένο και με βάση τα νούμερα. Τα τελευταία πέντε χρόνια, η ανάπτυξη της φίρμας είναι της τάξης του 200%, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο. Τώρα σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, είτε μιλάμε για κάποιο πλήρως ηλεκτρικό όχημα, είτε για μία μορφή υβριδικού, τα πάντα είναι ανοικτά, χωρίς όμως κανείς να βιάζει τις καταστάσεις. Η πολιτική του τμήματος Μ είναι πως ένα νέο μοντέλο, ηλεκτρικό ή μη, θα πρέπει να είναι καλύτερο από τον προκάτοχό του και να μην κάνει υποχωρήσεις στο χαρακτήρα που θα πρέπει να έχει μία Μ. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποια φυσικά όρια. Με την πάροδο του χρόνου και την εξέλιξη της τεχνολογίας, το όλο θέμα θα μπει σε νέες βάσεις.

Τι άλλο θα πρέπει να περιμένουμε; Αύξηση της ισχύος των επόμενων μοντέλων. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο ίδιος ο Markus Flasch, «κοιτώντας 10 με 15 χρόνια πίσω, εάν ονειρευόσουν ένα σεντάν αυτοκίνητο με 625 ίππους ισχύος, θα τρόμαζες. Σήμερα μπορώ να δώσω στη Μ5 αυτούς τους 625 ίππους και να την οδηγήσω απλά μέχρι τη μητέρα μου, το χειμώνα, και πάλι να είναι καλά». Το συμπέρασμα εδώ είναι πως η δύναμη δεν είναι τίποτα, χωρίς έλεγχο. Το στοίχημα δεν είναι να αυξήσεις την ισχύ αλλά αυτή την ισχύ να μπορέσεις να την ενσωματώσεις στο αυτοκίνητο και να την κάνεις διαχειρίσιμη. Όσο για τις προτάσεις της BMW M, δεν θα πρέπει να περιμένουμε όρια.