Alfa Romeo GT Restomod: Με 510 άλογα από την Giulia Quadrifoglio!


Η κλασική ομορφιά της GT coupe συναντά την σύγχρονη ισχύ των 500 ίππων από τον V6 της Giulia Quadrifoglio σε ένα πανέμορφο αποτέλεσμα.

  • 2/9/2021

Η Alfa Romeo GT coupe είναι ένα κλασικό αυτοκίνητο και αυτό είναι αναμφισβήτητο. Το μοντέλο λανσαρίστηκε το 1963, με τις GT και GTV να παραμένουν στην αγορά μέχρι το 1965, ακολουθούμενες από τις εκδόσεις Veloce και Junior πριν το μοντέλο αποσυρθεί πλήρως το 1977. Αλλά σήμερα υπάρχει μια εταιρεία που θέλει να αναβιώσει αυτή την κλασική μαγεία της Alfa με ένα σύγχρονο restomod της Alfa GT που οι δημιουργοί του το ονομάζουν Emilia GT Veloce.

Οι Γερμανοί ειδικοί της Emilia Auto είχαν την φαεινή ιδέα να βάλουν έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 2,9 λίτρων από την σύγχρονη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio στην κλασική GT coupe. Το αποτέλεσμα είναι η πλούσια δύναμη των 510 ίππων και 600 Nm, σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων σε ένα πανέμορφο κλασικό αμάξωμα με όλη την γοητεία που κρύβει μια κλασική Alfa.

Πέρα από την προφανή αναβάθμιση του κινητήρα, η Emilia Auto τοποθέτησε επίσης στην GT Veloce ένα μοντέρνο κιτ αμορτισέρ της KW που διαθέτει πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Υπάρχει επίσης προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και επιπλέον δανείστηκε από τη σύγχρονη Giulia τα φρένα Brembo και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.

Οπτικά, η GT Veloce διατηρεί μια σειρά από τα κλασικά της στοιχεία. Η εμβληματική μάσκα σχήματος V και ο στρογγυλεμένος σχεδιασμός των προβολέων είναι τα πιο προφανή στοιχεία. Αλλά για να χωρέσει το αμάξωμα της GT εξαρτήματα όπως ο μεγάλος V6 και η αναβαθμισμένη ανάρτηση, η ομάδα της Emilia Auto τροποποίησε το καπό δίνοντάς του ένα πιο έντονο σχήμα, επανασχεδίασε πολλά από τα πάνελ και τις επιφάνειες του αμαξώματος και πρόσθεσε LED στα φωτιστικά σώματα των εμπρός προβολέων και των πίσω φώτων. Ακόμα και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες των 19 ιντσών εμπνέονται από το σχέδιο των αυθεντικών της Alfa GT.

Το εσωτερικό ακολουθεί ένα παρόμοιο θέμα. Η μινιμαλιστική προσέγγιση που ακολουθείται σημαίνει ότι πολλά από τα αγαπημένα στοιχεία και οι γραμμές του αρχικού αυτοκινήτου παραμένουν. Πέρα από τα σπορ καθίσματα Recaro, τον μοντέρνο πίνακα οργάνων και τους νέους αεραγωγούς του κλιματισμού, το GT Veloce εξακολουθεί να διαθέτει ένα μεγάλο τιμόνι με ξύλινη στεφάνη. Και παρόλο που το κιβώτιο είναι διαθέσιμο μόνο ως αυτόματο, ο κλασικός επιλογέας παραμένει στη θέση του στην κεντρική κονσόλα.

«Παρατηρήσαμε ότι πολλοί δυνητικοί πελάτες-παρόλο που εξακολουθούν να γοητεύονται από τα κλασικά οχήματα-είναι λιγότερο ανεκτικοί αυτές τις μέρες όταν πρόκειται να αντιμετωπίσουν τις αδυναμίες τους», δήλωσε ο Dr. Ralf-Hendrik Steinkuehler, ιδρυτής της Emilia Auto. «Πολλά όμορφα αυτοκίνητα, λοιπόν, εξαφανίζονται σε συλλογές και σχεδόν ποτέ δεν οδηγούνται πια... αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για το δικό μας Restomod».

Προς το παρόν, το Emilia GT Veloce είναι απλώς μια σπουδή. Αλλά η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε να λαμβάνει παραγγελίες για περιορισμένη κυκλοφορία μόλις 22 οχημάτων παγκοσμίως, με το πρώτο αυτοκίνητο να σχεδιάζεται να κάνει ντεμπούτο το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Το κόστος για αυτό το μοντέρνο-κλασικό είναι 400.000 ευρώ.