Αλλαγή στρατηγικής για τη Renault


Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Renault θα αναθεωρήσει την εξαετή επιχειρηματική στρατηγική που ονομάζεται «Drive the Future» και την οποία είχε εξαγγείλει πριν από δύο χρόνια ο Carlos Ghosn.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/10/2019

Την ανακοίνωση έκανε η κυρία Clotilde Delbos, η οποία, προσωρινώς, ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault, έπειτα από την πρόσφατη απομάκρυνση του κ. Thierry Bollore από τη θέση αυτή. Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά της η κα Delbos δήλωσε ότι η γαλλική εταιρεία πρέπει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα της επιχειρηματικής στρατηγικής που είχε ανακοινώσει το 2017 ο κ. Carlos Ghosn. Όπως είπε: «Δυστυχώς, η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί από το καλοκαίρι και χρειάζεται να ξαναβάλουμε τη Renault σε τροχιά ανάπτυξης. Πρέπει να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας, πρέπει να επιλέξουμε».

Η αιτία για την εξέλιξη αυτή είναι η μείωση των κερδών που παρατηρείται στη Renault τουλάχιστον το τελευταίο εξάμηνο. Η κυρία Delbos επισήμανε ότι, για τα υπάρχοντα δεδομένα, ξοδεύονται περισσότερα χρήματα για την έρευνα και την εξέλιξη απ’ ό,τι χρειάζεται και ζήτησε να υπάρχει, πλέον, περισσότερη διαφάνεια και ειλικρίνεια εντός της εταιρείας. Τέλος, αναφορικά με την αποτυχημένη προσπάθεια εξαγοράς της FIAT Chrysler Automobiles από τον Όμιλο Renault-Nissan-Mitsubishi, η κα Delbos τόνισε ότι πρέπει πρώτα να επανέλθει ηρεμία στις ενδοεταιρικές σχέσεις εντός αυτού, οι οποίες διαταράχτηκαν εξαιτίας της υπόθεσης κατηγορίας εναντίον του κ. Carlos Ghosn. Όπως είπε, όταν συμβεί αυτό, τότε θα μελετήσουν ξανά εάν υπάρχει τρόπος να ξαναρχίσουν οι διαπραγματεύσεις.