Αν αγοράσει κανείς μια ολοκαίνουργια Corvette C8 θα πρέπει να κάνει υπομονή


Για τα πρώτα 500 km ο V8 των 6,2 lt είναι φιμωμένος και υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για αυτό.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 3/2/2021

Η νέα Corvette, η πρώτη με τον κινητήρα στο κέντρο στη μακρόχρονη ιστορία του αμερικάνικου super car, είναι από όλες τις απόψεις εντυπωσιακή. Τόσο σε ότι αφορά την εμφάνισή της όσο και τις επιδόσεις της. Ο V8 της των 6.162 cc αποδίδει 495 PS στις 6.450 rpm και εξασφαλίζει ένα 0-100 km/h σε μόλις 3,4 sec και μια τελική που παρά… 1 φτάνει τα 300 km/h. Όμως…

Όμως όποιος πιστεύει πως βγαίνοντας από την αντιπροσωπεία στο δρόμο μπορεί να πατήσει βαθιά το δεξί πόδι και να εκτοξευθεί θα απογοητευτεί. Και αυτό γιατί η Chevrolet δεν έχει μάλλον καμία εμπιστοσύνη στην αυτοσυγκράτηση των πελατών της.

Έτσι για τα πρώτα 500 km δεν επιτρέπει στον κινητήρα να ανέβει πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., ενώ περιορίζει τη ροπή στα 445 Nm, που είναι 30% πιο κάτω σε σχέση με τη μέγιστη τιμή των 637 Nm.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από το στρώσιμο του μεγάλου V8, προκειμένου σε αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα η κοινή λειτουργία όλων των εξαρτημάτων του να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και η λίπανσή τους η καλύτερη δυνατή. Και να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, είτε άμεσα είτε στο μέλλον.

Όταν συμπληρωθούν τα πρώτα 500 km ο κινητήρας «ανοίγει» αυτόματα. Με την Corvette σταματημένη γιατί σε κίνηση η έκπληξη για τον οδηγό θα μπορούσε να είναι και δυσάρεστη.