Αν η γρίλια της BMW σού μοιάζει υπερβολικά μεγάλη, καλύτερα να μη δεις τι ετοιμάζουν οι Βαυαροί


Πολλοί έχουν χαρακτηρίσει τη γρίλια της BMW «υπερβολική», ή «τεράστια», όμως αυτό δε φαίνεται να επηρεάζει τους Γερμανούς, αφού σκοπεύουν να την... μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: WIPO
  • 31/1/2023

Τα οχήματα της BMW «κουβαλούν» το έμβλημά τους στο μπροστινό μέρος. Πρόκειται για τη γνωστή σε όλους γρίλια νεφρών, ή αλλιώς kidney grille, η οποία έχει τη θέση της στη μάσκα των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από το 1933.

Τα τελευταία χρόνια, οι Βαυαροί έχουν την τάση να μεγαλώνουν όλο και περισσότερο τη γρίλια τους, σε σημείο που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της μάσκας, όπως για παράδειγμα στην BMW X1 ή την Σειρά 7, όπου η γρίλια είναι πράγματι τεράστια. Το φαινόμενο αυτό κάνει το γύρο του διαδικτύου, με πολλούς χρήστες να χλευάζουν αυτή τη μεγέθυνση, αφού μέχρι και memes έχουν δημιουργηθεί, με τη γρίλια ως επίκεντρο.

Αν είστε κι εσείς ένας από αυτούς που, αν μπορούσαν, θα ψήφιζαν κατά της αύξησης του μεγέθους της γρίλιας, σίγουρα δε θα μείνετε ευχαριστημένοι με αυτό που έρχεται.

Οι Γερμανοί σκοπεύουν να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο τη γρίλια τους, σύμφωνα με όσα δείχνουν οι εικόνες της πατέντας που υπέβαλαν οι ίδιοι στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικών Δικαιωμάτων (WIPO). Σε αυτές, παρουσιάζεται ένα ενιαίο πάνελ για το μπροστινό μέρος του οχήματος, το οποίο φαίνεται να ενσωματώνει τους προβολείς μέσα σε αυτό, αντικαθιστώντας τη γρίλια όπως την ξέρουμε μέχρι και σήμερα.

Εκτός αυτού, το πάνελ είναι κατασκευασμένο από ένα υλικό με μεταβαλλόμενη αδιαφάνεια, ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, πάνω στο οποίο θα μπορεί να εμφανίζεται η κλασική γρίλια σε μορφή γραφικού. Όταν οι προβολείς είναι σβηστοί, το πάνελ θα προσφέρει μία ενιαία, κομψή εμφάνιση, ενώ όταν βρίσκονται σε λειτουργία, ένα μέρος του θα γίνεται ημιδιάφανο, προκειμένου να περνά το φως μέσα από αυτό. Το σύστημα αυτό ονομάζεται 'Light Conductive Tech', και θα προσφέρει επίσης διάφορα μοτίβα φωτισμού ακόμα κι όταν οι προβολείς δεν είναι αναμμένοι, τα οποία θα μπορεί να ελέγχει ο οφηγός.

Το συγκεκριμένο πάνελ - γρίλια θα φέρει επίσης τους αισθητήρες που είναι απαραίτητοι για την ενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας και οδηγικής υποβοήθησης, αλλά και θα θερμαίνεται, προκειμένου να αποφεύγεται η ύπαρξη πάγου πάνω σε αυτό, σε πολύ ψυχρές συνθήκες.

Πηγή: Auto Express