Ανάκληση Audi Q7, λόγω ρίσκου κρανιακών κακώσεων


Η Audi ανακαλεί περίπου 95.000 οχήματα, ώστε να αλλάξει τις επενδύσεις στις πίσω κολώνες με άλλες, πιο μαλακές, που θα προσφέρουν καλύτερη προστασία για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 4/11/2020

Η όλη ιστορία ξεκίνησε από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, όπου σύμφωνα με ένα έγγραφο της NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), ένας μη δεμένος με τη ζώνη του επιβάτης στο πίσω κάθισμα ορισμένων αυτοκινήτων ρισκάρει το ενδεχόμενο σοβαρού τραυματισμού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, λόγω της επαφής του με την πίσω κολώνα.

Η Γερμανική εταιρία απάντησε βέβαια αναλόγως ότι οι αεροκουρτίνες προστατεύουν επαρκώς, ακόμη και μη δεμένους επιβάτες, παρόλα αυτά όμως δήλωσε ότι σκοπεύει να συμμορφωθεί με αυτή την υπόδειξη ασφαλείας. Ως εκ τούτου, προχωράει σε ανάκληση 95.000 περίπου οχημάτων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στους δρόμους, ώστε να αντικαταστήσει την επένδυση της πίσω κολώνας με μία άλλη, πιο παχιά, ώστε να απορροφά καλύτερα μέρος της ενέργειας της σύγκρουσης, σε περίπτωση επαφής της με το κεφάλι ενός επιβάτη.

Τα οχήματα στα οποία αφορά η ανάκληση έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 24 Ιουλίου 2017 και 5 Μαρτίου 2020. Όσο για το τμήμα της επένδυσης που δεν προσφέρει επαρκή απορροφητικότητα στην πίσω κολώνα, προέρχεται από την Grupo Antolin, έναν από τους υποκατασκευαστές με τους οποίους συνεργάζεται η Γερμανική εταιρία.

Η Audi έχει ήδη διορθώσει το πρόβλημα στα νέα οχήματα που εξέρχονται της γραμμής παραγωγής, ενώ δρομολογεί και την χωρίς χρέωση αντικατάσταση των «ελλαττωματικών» μερών, με μία διαδικασία που υπολογίζεται να ξεκινήσει στα μέσα του επόμενου μήνα.