Ανασχεδιασμένα λογότυπα για τη Maserati


Η Maserati MC20 αναμένεται να θέσει νέα δεδομένα και πολλοί κάνουν λόγο για μια καινούργια εποχή που ξεκινά για την ιταλική εταιρεία με αυτή. Μια εποχή που συνοδεύεται και από σχετική αισθητική διαφοροποίηση του εμπορικού σήματός της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 10/9/2020

Η Maserati MC20 τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας καθώς είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο όχι μόνο για την εταιρεία αλλά και για την κατηγορία των sports cars. Ως αναμενόμενο, το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο νέο μοντέλο, τον κινητήρα και τις επιδόσεις του. Όμως, μια προσεκτικότερη ματιά στο αμάξωμά του δείχνει αλλαγές και στο εμπορικό σήμα και το λογότυπο της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, αυτά έχουν διαφοροποιηθεί για να αντιπροσωπεύουν και να ορίζουν στο χρόνο τη νέα εποχή της Maserati, ο οποία αφορά στον εξηλεκτρισμό των κινητήρων που θα τοποθετεί στα αυτοκίνητά της αλλά και από την επιστροφή στις ρίζες της, δηλαδή στους αγώνες αυτοκινήτου. Έτσι, η τρίαινα, το εταιρικό έμβλημά της, έχει διαφοροποιηθεί αισθητικά σε σχέση με πριν ώστε να είναι «πιο σύγχρονο, ισορροπημένο και κομψό», όπως ανακοινώθηκε. Το οβάλ σχήματος σήμα στο καπό αποτελείται από δύο χρώματα, πλέον: άσπρο και αυτό που ονομάζουν «Maserati Blue». Θυμίζουμε ότι πριν υπήρχε και κόκκινο χρώμα.

Επίσης, η τρίαινα έχει πλατύτερα βέλη και εγκάρσιες γραμμές στη βάση της και υπάρχει σε διάφορες διαστάσεις στο αμάξωμα, είτε στη μάσκα της MC20 είτε στην πίσω κολώνα αυτού, ενώ στο τιμόνι, ενυπάρχει σε στρογγυλό περίβλημα, αντί οβάλ. Αλλαγμένη είναι και η λέξη «Maserati», με τα γράμματα που τη συνθέτουν να είναι πιο λεπτά και γραμμικά, συγκριτικά με πριν, και σε απόχρωση σατέν χρωμίου η οποία παραπέμπει σε αυτή του αλουμινίου, σύμφωνα με την εταιρεία.

Διαβάστε, επίσης: Το 2022 θα παρουσιαστεί η νέα Maserati GranTurismo.