Με μια πρώτη ματιά μπορεί να δει κανείς πως ο χάρτης «κοκκινίζει» όχι λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού, αλλά επειδή με αυτό το χρώμα επισημαίνεται η Toyota στο εικονογράφημα που έφτιαξαν οι Αυστραλοί.
Η Toyota κυριάρχησε σε αναζητήσεις το 2020 σε 55 χώρες όταν το 2019 η δημοφιλέστερη ήταν η BMW. Πρόκειται για μια θεαματική βελτίωση αφού η ιαπωνική εταιρία είχε πέρυσι 17,7% των αναζητήσεων.
Μειωμένο ήταν το ενδιαφέρον για την BMW που από τις 118 χώρες έπεσε στις 34 εμφανίζοντας μείωση ενδιαφέροντος κατά 64%. Η τρίτη δημοφιλέστερη μάρκα στις παγκόσμιες αναζητήσεις ήταν η Mercedes.
Πολύ μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για τις Kia και Ford που ακολούθησαν και με την τελευταία φυσικά να κυριαρχεί στην αγορά της Βορείου Αμερικής.
H έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία που δίνει η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο, η Google, και αφορά στα δεδομένα για περίπου 158 χώρες σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία προέρχονται από το Google Trends και σύμφωνα με την τελευταία καταγραφή στις 4/1/2021 σε έναν όγκο 88 εκατομμυρίων αποτελεσμάτων.