Άνοδος πωλήσεων για την Peugeot το 2016


Σε ανοδική τροχιά εξακολουθεί να βρίσκεται η Peugeot στην ελληνική αγορά και το 2016, με 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων και μερίδιο αγοράς 7,2%, εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015.

  • 4/1/2017

Αντίστοιχα, η συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε επίσης αύξηση της τάξεως του 3,8% με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 την προηγούμενη χρονιά.

Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot σημειώθηκε και στα δύο κανάλια πώλησης – λιανική και εταιρικές – και οφείλεται στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 208 με 2.387 ταξινομήσεις και διείσδυση 43% στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών της μάρκας, καθώς και του Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις και διείσδυση 21% αντίστοιχα. Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2015 ακολούθησαν και τα υπόλοιπα μοντέλα, όπως το 308 (αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2015 κατά 40%), το 2008 (αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2015 κατά 47%) αλλά και νέο SUV Peugeot 3008 το οποίο λανσαρίστηκε στην αγορά μας τέλος Νοεμβρίου και έχει ήδη σημειώσει ένα πολύ υψηλό πορτοφόλι παραγγελιών.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 και για την Peugeot Professionnel η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.

Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (LTR & RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης - με τους δεύτερους να βραβεύονται δεύτερη συνεχή χρονιά - σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι ασφαλώς οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην πρώτη πεντάδα της αγοράς.