Ανθεκτικό στις παιδικές ατασθαλίες το νέο Ford B-MAX


Κάθε γονιός γνωρίζει πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο καθαρό όταν χρησιμοποιείται καθημερινά για να μεταφέρει παιδιά αλλά και κατοικίδια ζώα. Η Ford θέλησε να κάνει τη ζωή των μπαμπάδων και των μαμάδων ευκολότερη, καθιστώντας το νέο B-MAX ‘ανθεκτικό στις κακουχίες’.

  • 23/1/2013

Κάθε γονιός γνωρίζει πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο καθαρό όταν χρησιμοποιείται καθημερινά για να μεταφέρει παιδιά αλλά και κατοικίδια ζώα. Η Ford θέλησε να κάνει τη ζωή των μπαμπάδων και των μαμάδων ευκολότερη, καθιστώντας το νέο B-MAX ‘ανθεκτικό στις κακουχίες’.

Οι μηχανικοί υπέβαλαν το νέο B-MAX σε εργαστηριακά τεστ που προσομοιώνουν τη σκληρότερη χρήση από παιδιά και κατοικίδια, βρέχοντας μεταξύ άλλων τα υλικά με γάλα και αεριούχα ποτά, δοκιμάζοντας την αντοχή των υφασμάτων με αιχμηρά αντικείμενα και χτυπώντας τα πλαστικά με μία βαριά λαστιχένια μπάλα.

«Χρησιμοποιώντας τα πάντα στις δοκιμές, από αναψυκτικά μέχρι λασπωμένες μπότες, είμαστε σίγουροι ότι το εσωτερικό του B-MAX είναι έτοιμο για όλα» δήλωσε ο Mark Montgomery, senior materials engineer, Ford Ευρώπης. «Έχω ο ίδιος μικρά παιδιά, γι’ αυτό γνωρίζω πολύ καλά την ακαταστασία που μπορεί να προκαλέσουν».

Το Ford Easy Access Door System του B-MAX παρέχει απαράμιλλη ευκολία πρόσβασης στην καμπίνα χάρη στο συνδυασμό εμπρός θυρών με μεντεσέ και συρόμενων πίσω θυρών που ενσωματώνουν τις κεντρικές κολώνες του αμαξώματος. Δείγματα όλων των δερμάτων και υφασμάτων που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του μικρού MAV δοκιμάστηκαν για την αντοχή τους στους λεκέδες και την ευκολία καθαρισμού τους αφού εμποτίστηκαν με υγρά επί 24 ώρες – και πασαλείφτηκαν με λάσπη και γράσο.

Οι μηχανικοί δοκίμασαν επίσης την ανθεκτικότητα στη ζημιά που μπορεί να προκληθεί από τραχιά φερμουάρ και αγκράφες που συνήθως υπάρχουν στα ρούχα και τις τσάντες των παιδιών. Στη δοκιμή με ‘αιχμηρά αντικείμενα’ χρησιμοποιήθηκε μία μεταλλική σφαίρα με αιχμηρά καρφιά για βούρτσισμα των υφασμάτων 600 φορές προσομοιώνοντας τις επιπτώσεις φερμουάρ και μεταλλικών ένθετων. Το επόμενο ‘βασανιστήριο’ ήταν επαναλαμβανόμενο τρίψιμο των καθισμάτων με Velcro.

Σε δοκιμές πρόσκρουσης – που πραγματοποιήθηκαν σε θερμοκρασίες -30 C όπου το πλαστικό είναι πιο εύθραυστο – χρησιμοποιήθηκε λαστιχένια μπάλα δέκα φορές βαρύτερη από μία μπάλα του ποδοσφαίρου ώστε να διασφαλιστεί η αντοχή των πλαστικών τμημάτων σε χτυπήματα και κραδασμούς. Τα υφάσματα τρίφτηκαν επίσης 60.000 φορές επί 17 ώρες συνεχώς. Πλαστικά τμήματα ξύστηκαν με μεταλλικά καρφιά για να δοκιμαστεί η αντοχή σε γρατζουνιές. Αλλά και οι μοκέτες πέρασαν αντίστοιχη δοκιμασία αντοχής σε ειδικό πάγκο δοκιμών εφοδιασμένο με τραχείς τροχούς.

«Αυτές οι δοκιμές επιβεβαιώνουν ότι κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν για να διασφαλιστεί η άψογη εμφάνιση του αυτοκίνητου ακόμα και μετά από χιλιάδες ώρες χρήσης από όλη την οικογένεια» πρόσθεσε ο Montgomery.