Ένα ήπιο υβριδικό σύνολο που έχει ως αφετηρία τον γνώριμο πετρελαιοκινητήρα του 1,6 λίτρου αποτελεί την τελευταία χρονικά προσθήκη στην γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου Hyundai Tucson.
Στην προκειμένη περίπτωση, στο έργο του τετρακύλινδρου diesel κινητήρα απόδοσης 116 ή 136 ίππων συμβάλλει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί και ως εναλλάκτης, εξασφαλίζοντας έστω και στιγμιαία στο σύστημα κίνησης μετάδοσης του κορεατικού crossover ισχύ 12 kW και 55 Nm ροπής.
Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για τη λειτουργία αυτή αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου και ανακτάται κατά τη φάση της πέδησης ή της λειτουργίας του κινητήρα άνευ φορτίου.
Το mild hybrid σύνολο του Hyundai Tucson συμπληρώνεται είτε από το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων είτε από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης.
Με κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και μειωμένες κατά 11% εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το Hyundai Tucson 48V Hybrid προσφέρεται στην ελληνική αγορά από 24.990 ευρώ.