Από ποιους κατασκευαστές "κλέβει" πελάτες η Tesla


Σχεδόν όλοι οι καταναλωτές που επέλεξαν να αγοράσουν Tesla, προηγουμένως οδηγούσαν συμβατικά βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

  • 29/4/2021

Μετά από τα στοιχεία της πρώτης περιόδου του 2021 για τις πωλήσεις της Tesla, προκύπτει πως το 98% των νέων αγοραστών της, οδηγούσαν προηγουμένως συμβατικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων προφανώς και των υβριδικών.

Αυτό όμως δεν αποτελεί και τόσο μεγάλη έκπληξη από τη στιγμή που το 97% των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο δεν αφορούν τα plug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά και στο παρελθόν ήταν το 100%.

Μόνο το 2% των καταναλωτών που αγόρασαν Tesla είχαν προηγουμένως ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατοχή τους. Μάλιστα είναι πολύ ενδιαφέρον το στοιχείο, πως αυτοί οι ιδιοκτήτες δεν οδηγούσαν premium μοντέλα, αλλά αυτοκίνητα της Toyota, της Honda ή της Ford για παράδειγμα. Μόλις το ένα τρίτο από αυτούς διέθεταν μία BMW, ένα Lexus ή ένα Audi.

H Toyota η Honda και η Ford δεν έχουν εξελίξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τα τελευταία δέκα χρόνια, επομένως δεν είναι και τόσο περίεργο που οι αγοραστές έψαξαν κάπου αλλού. Όμως τα πράγματα αρχίζουν να αλλάζουν.

Η BMW εκτός του i3 δεν πρόσφερε μέχρι πρόσφατα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το iX3 αν και διατίθεται μόνο στην Κίνα και στην Ευρώπη, η Lexus θεωρείται «πράσινη», ενώ η Audi εμφανίζεται η πιο ενεργητική στην κατασκευή EVs από τις προαναφερόμενες εταιρείες.

Ο ρυθμός παραγγελιών την πρώτη περίοδο του 2021, ήταν ο υψηλότερος της ιστορίας για την Tesla και προχωρά ολοταχώς στην αύξηση της παραγωγής των μοντέλων της. 

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον κόσμο του αυτοκινήτου.