Αποκάλυψη για την πιο γρήγορη S-Class με τους 802 ίππους και τα 1.430 Nm ροπής (photos)


H Mercedes-AMG χαρακτηρίζει την S 63 E Performance την πιο γρήγορη S-Class που έχει εμφανιστεί στους δρόμους, με τη δύναμη να πηγάζει από τη συνεργασία ενός 4λιτρου bi-turbo V8 και ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα.

  • 6/12/2022

Ακόμα ένα μέλος έρχεται να προστεθεί στα τριάκτινα plug-in hybrid αστέρια, με τους Γερμανούς να παρουσιάζουν τη Mercedes-AMG S 63 E Performance η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι η πιο γρήγορη S-Class στην ιστορία.

Η δύναμη προέρχεται από έναν twin-turbo V8 των 4,0 lt που κρύβεται κάτω από το καπό και ο οποίος έχει τη συμπαράσταση ενός ηλεκτροκινητήρα που έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα για κορυφαία κατανομή βάρους, αποδίδοντας συνδυαστικά 802 ίππους και 1.430 Nm ροπής.

Αυτή η δύναμη επιτρέπει στο plug-in hybrid sedan να επιταχύνει το 0-100 km/h σε μόλις 3,3 sec ενώ τη τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h και μπορεί να εκτοξευτεί στα 290 km/h με την προσθήκη του προαιρετικού πακέτου AMG Driver.

Η ενέργεια που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από ένα σύστημα μπαταρίας των 13,1 kW με την S-Class να μπορεί να καλύψει έως και 33 km κινούμενη αμιγώς ηλεκτρικά. Το νούμερο μπορεί να μοιάζει αρκετά μικρό σε σχέση με άλλα plug-in hybrid που κυκλοφορούν στην αγορά και ο κατασκευαστής το γνωρίζει για αυτό σπεύδει να μας ενημερώσει πως η ανάπτυξη του μοντέλου έγινε με τις επιδόσεις -και όχι την αυτονομία- να έχουν τον πρώτο λόγο.

Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Την ίδια στιγμή υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 2,5 μοίρες επιτρέποντας στην S 63 E Performance να μπαίνει αποτελεσματικά στις γωνίες ακόμα και κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες.

Σε αυτό βοηθάει και η στάνταρ αερανάρτηση ΑMG RIDE CONTROL Plus που επιτρέπει το χαμήλωμα του δαπέδου κατά 10 mm όταν το κοντέρ ξεπεράσει τα 120 km/h. Τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης είναι 7 (Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport Plus, Slippery και Individual) ενώ υπάρχουν και 4 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένα ισχυρότατο σύστημα πέδησης που κρύβεται πίσω από τις ζάντες των 21 ιντσών. Συγκεκριμένα στον μπροστινό άξονα έχουμε αεριζόμενους δίσκους και εξαπίστονες δαγκάνες ενώ πίσω έχουμε μονοπίστονες.

Το μεταξόνιο είναι 3.216 mm προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή άνεση για ένα sedan επιδόσεων, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 305 lt ενώ όλα τα προηγμένα συστήματα καθώς και η μπαταρία έχουν απογειώσει το συνολικό βάρος στα 2.595 kg.

Σχεδιαστικά η  S 63 E Performance δεν θα μπορούσε να δείχνει το ίδιο... ήρεμη με μια κλασική S-Class. Στην αγριάδα που αποπνέει παίζει σημαντικό ρόλο η μάσκα με τις κλασικές κάθετες γρίλιες της AMG, η μεγάλοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα 4 τελικά της εξάτμισης τα οποία έχουν ενσωματωθεί σε έναν διακριτικό διαχύτη.

Στο εσωτερικό τα στοιχεία είναι λίγο πολύ γνωστά σε σχέση με ό,τι έχουμε δει στο παρελθόν από την AMG με το flat-bottom τιμόνι, τις αλουμινένιες λεπτομέρειες και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Το σύστημα πολυμέσων MBUX δηλώνει «παρών» ενώ στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το head up display.