Αποκάλυψη για το εντυπωσιακό εσωτερικό των 3 εκδόσεων της Maserati GranTurismo (photos)


Η εκλεπτυσμένη ομορφιά της Modena, ο σπορ χαρακτήρας της Trofeo και η επιβλητική καμπίνα της, αμιγώς ηλεκτρικής, Folgore.

  • 21/1/2023

Όταν η Maserati παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο τη νέα GrandTurismo, δεν έδωσε στη δημοσιότητα καμία φωτογραφία από το εσωτερικό της.

Γνωρίζουμε ήδη ότι θα κυκλοφορήσει σε 3 εκδόσεις. Δύο θερμικές, τις Modena και Trofeo, εφοδιασμένες με τον twin turbo V6 Nettuno κινητήρα 3,0 L της MC20 και μία ηλεκτρική, την Folgore, που αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της φίρμας.

Αν και διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα, οι δύο θερμικές εκδόσεις δεν έχουν ίδια απόδοση. Η Modena αποδίδει ισχύ 496 PS και ροπή 600 Nm, ενώ η Trofeo 557 PS και 650 Nm. Αντίθετα, η Folgore είναι σαφώς πιο ισχυρή, με τους 3 ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 761 PS και ροπής 1.350 Nm.

Πριν από λίγες ώρες, η Maserati δημοσίευσε φωτογραφίες από το εσωτερικό των τριών εκδόσεων, επιλέγοντας ξεχωριστούς συνδυασμούς χρωμάτων στο εσωτερικό της καμπίνας και διαφορετικές στιλιστικές πινελιές, προκειμένου να διαφοροποιήσει τις 3 εκδόσεις.

Η διάταξη του ταμπλό θυμίζει αρκετά την Grecale, ενσωματώνοντας την τελευταία φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού της εταιρείας. Αν και πολλά τμήματα είναι κοινά με αυτά του SUV, η GranTurismo δείχνει πιο premium, χάρη στις λεπτομέρειες και τις ραφές στο ταμπλό και στις πόρτες με δερμάτινη επένδυση, τα υφασμάτινα ένθετα και τις γυαλιστερές μεταλλικές πινελιές.

Η Modena έχει έναν ωραίο συνδυασμό μπεζ/μαύρης ταπετσαρίας με ξύλινα ένθετα, η Trofeo είναι σε μαύρο χρώμα με κόκκινες ραφές και ανθρακονήματα, ενώ η Folgore είναι πιο φανταχτερή με μπλε/λευκή επένδυση και μοναδική επεξεργασία για το ταμπλό.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το 4θέσιο (2&2) coupe της ιταλικής φίρμας διαθέτει τα πιο προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων Maserati Intelligent Assistant (MIA).

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία ψηφιακή οθόνη 12,2 ιντσών, ενώ υπάρχουν επιπλέον οθόνη infotainment 12,3 ιντσών και άλλη μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, η οποία ενσωματώνει τις κύριες λειτουργίες.

Ξεχωρίζει, επίσης, ένα ψηφιακό ρολόι με αναλογική όψη, ενώ το τιμόνι τριών ακτίνων «έρχεται» από την Grecale και ενσωματώνει το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και έναν περιστρεφόμενο επιλογέα (manettino) για τα drive modes.

Η επιλογή της Maserati να μην προσφέρει φυσικά κουμπιά για τα χειριστήρια κλιματισμού ίσως «ενοχλήσει» κάποιους, αλλά η ίδια η φίρμα υποστηρίζει ότι το ευαίσθητο στην αφή ψηφιακό πάνελ χειρισμού του είναι «το απλότερο και ταχύτερο της αγοράς».

Τα τέσσερα καθίσματα μοιάζουν περισσότερο άνετα και λιγότερο σπορ, με τα προσκέφαλα να φέρουν το έμβλημα της φίρμας. Το σύστημα heads-up display είναι προαιρετικό, ενώ το ηχοσύστημα Sonus faber 3D διαθέτει 14 ηχεία (ισχύς 860 Watt) και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 19, με ισχύ 1.195 Watt.