Αποκάλυψη του Peugeot 408 για την Κίνα


Στην Ευρώπη τα teaser του νέου 408 που θα δούμε στο τέλος του μήνα προλογίζουν ένα crossover μοντέλο, αλλά στην Κίνα το νέο Peugeot 408 είναι ένα παραδοσιακό σεντάν. Όλες οι λεπτομέρειες του μοντέλου για την κινέζικη αγορά.

  • 10/6/2022

Ενώ στην Ευρώπη περιμένουμε να το δούμε να αποκαλύπτεται στο τέλος του μήνα, στην Κίνα το Peugeot 408 αποκαλύφθηκε επίσημα, αλλά με διαφορετική μορφή. Αυτό γιατί στην αχανή ασιατική χώρα το νέο 408 θα είναι ένα κλασικό 4θυρο σεντάν τριών όγκων.

Αντίθετα, όπως είδαμε πριν από μερικές ημέρες, τα teaser του νέου 408 για την Ευρώπη έκαναν λόγο για ένα crossover με fastback τελείωμα. Η κινέζικη έκδοση βέβαια, μπορεί να διαφημίζεται ως νέα γενιά, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα εκτεταμένο λίφτινγκ του παλιού 408, με ανανεωμένο σχεδιασμό που το κάνει να μοιάζει με μια τετράθυρη παραλλαγή του νέου 308.

Το 408 sedan στην Κίνα παρουσιάστηκε αρχικά το 2014 και έλαβε ένα διακριτικό λίφτινγκ το 2018. Οι διαστάσεις παραμένουν αμετάβλητες, με μήκος 4.750 mm και μεταξόνιο 2.730 mm. Σχετικά με τις διαφορές, βλέπουμε ότι το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με πιο επιθετικούς προβολείς και τα χαρακτηριστικά κάθετα φώτα ημέρας LED στον μπροστινό προφυλακτήρα, που θυμίζουν «νυχιές» στα πρότυπα του νέου 308 και του 3008. Η μάσκα έχει μεγαλώσει αρκετά φέρνοντας ένα πιο μοντέρνο πρόσωπο και το νέο έμβλημα της Peugeot. Στο πίσω μέρος, το σεντάν υιοθετεί λεπτότερα πίσω φώτα LED που συνδέονται με μια μαύρη φάσα, όπως στο μεγαλύτερο 508.

Μέσα στην καμπίνα, το 408 αποκτά μια νέα έκδοση του Peugeot iCockpit που μοιάζει αρκετά στο νέο 308, αν και όχι με τόσο εντυπωσιακά γραφικά. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό διαθέτει τον κλασικό πλέον ψηλά τοποθετημένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,0 ιντσών και οθόνη αφής για το σύστημα infotainment 10,0 ιντσών με μπουτόν συντόμευσης. Υπάρχει φυσικά και το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι της Peugeot.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 4κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων με απόδοση 170 PS και 250 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Μην περιμένετε να ακούσετε για ηλεκτρικές παραλλαγές, όπως τα plug-in υβριδικά σύνολα PHEV της ευρωπαϊκής γκάμας της Peugeot, καθώς η παλαιότερη πλατφόρμα EMP2 δεν είναι συμβατή με υβριδικά σύνολα.

Το νέο 408 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην κινέζικη αγορά στην επίσημη ιστοσελίδα της Peugeot-Dongfeng.