Αποκλειστικά τετρακύλινδρη η επόμενη Mercedes-Benz C-Class


Σύμφωνα με πληροφορίες του Car and Driver, η επόμενη γενιά της C-Class δεν θα χρησιμοποιεί εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα σύνολα, ούτε καν για την κορυφαία έκδοση αυτής, C63 AMG!

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 13/2/2021

Αυτά, καθώς και πολλά άλλα δήλωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό ο επικεφαλής μηχανικός της C-Class, Christian Früh. Η επόμενη γενιά του δημοφιλούς αυτοκινήτου της Mercedes-Benz θα προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακύλινδρους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων AMG. Δεν μπορούμε να πούμε αυτή τη στιγμή με σιγουριά εάν η C43 θα γίνει C53, το σίγουρο όμως είναι ότι ακόμα και η C63 θα ξεχάσει τους V8. Η απόδοσή της θα ξεπερνά μεν τους 500 ίππους, αυτό όμως θα γίνεται με τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας και -πιθανά- μίας βελτιωμένης έκδοσης του γνωστού δίλιτρου συνόλου της AMG.

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση είναι πως θα πρέπει να πούμε αντίο στο συμβατικό, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η W206, όπως είναι ο εσωτερικός κωδικός της επόμενης C- Class, θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, σε όλες τις εκδόσεις της! Φυσικά, η μετάδοση της κίνησης θα συνεχίσει να γίνεται μέσω του πίσω άξονα, καθώς "είναι αδύνατο να επιτευχθούν αυτά τα επίπεδα ελέγχου και ισορροπίας, σε μια πλατφόρμα με την κίνηση μπροστά".

Σε άλλο σημείο πάλι της συνέντευξής του, ο Früh ανέφερε πως όλα τα μηχανικά σύνολα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν, είναι αποκλειστικά κατασκευής Mercedes-Benz. Δεν πρόκειται να δούμε κάτι από αυτά που έχουν στο παρελθόν αναπτυχθεί από κοινού με τη Renault. Όλα αυτά δεν έρχονται παρά ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, που έχει προγραμματιστεί για τις 23 Φεβρουαρίου. Τότε θα επανέλθουμε, έχοντας πλέον όλα τα χαρτιά του νέου αστεριού των Γερμανών ανοικτά.