Αρνητικό ρεκόρ δεκαετίας στη Γερμανική αγορά αυτοκινήτων


Καθίζηση 23% στην μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά λόγω έλλειψης chip. Κερδίζουν μερίδιο τα ηλεκτρικά και τα Plug-in Hybrid σε βάρος των συμβατικών ΙΧ.

  • 10/9/2021

Η γερμανική αγορά αυτοκινήτων συνέχισε την καθοδική πορεία και τον Αύγουστο καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 23% στις 193.307 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδιακής Αρχής Μεταφορών, γεγονός που προβληματίζει τους πάντες…

Η Γερμανική αγορά είχε να δει τόσο χαμηλές πωλήσεις από τον Αύγουστο του 1992, σύμφωνα με στοιχεία της ένωσης εισαγωγέων VDIK.

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων σε ιδιώτες πελάτες έχουν μειωθεί δραματικά, με την λιανική αγορά να έχει μικρύνει περίπου κατά 16%, από τον μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας, ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της VDIK, Ράινχαρντ Ζίρπελ.

Αναλυτικότερα, οι λιανικές πωλήσεις αυτοκινήτων τον Αύγουστο στη Γερμανική αγορά μειώθηκαν κατά 25% καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 36,9%, ενώ οι εταιρικές (fleet cars) μειώθηκαν κατά 22% έχοντας μερίδιο 63%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να πλήττεται από μια παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, η οποία αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν την παραγωγή και ακολούθως την παράδοση των νέων αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες.

Αύξηση κατά 80% στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανική αγορά!

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν τον Αύγουστο, καθώς οι αγοραστές βρίσκονται ακόμα στο σημείο μετάβασης από τα συμβατικά βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα, αξιοποιώντας βέβαια και τα προγράμματα επιδοτήσεων που ισχύουν.

Στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώθηκε αύξηση κατά 80% στις 28.860 μονάδες και αντιπροσωπεύοντας ένα μερίδιο αγοράς 14,9%. Οι πωλήσεις υβριδικών plug-in αυξήθηκαν κατά 43% στις 24.497 μονάδες καταλαμβάνοντας μερίδιο 12,7%.

Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 42% (μερίδιο 35,5%), ενώ οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μειώθηκαν κατά 51% (μερίδιο 17,7%).

Υπήρξαν όμως και κάποιες μάρκες που σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις τους τον Αύγουστο στην Γερμανική αγορά. Η Suzuki σημείωσε αύξηση 37%, η Tesla 34%, η Mazda 19% και η Opel 8%.

Υπήρξαν όμως και άλλες μάρκες που οι πωλήσεις του κατακρημνίστηκαν τον Αύγουστο.

Η Jeep σημείωσε πτώση κατά 59%, η Dacia κατά 57% και η Mercedes-Benz κατά 50%, ενώ και οι πωλήσεις των Ford και Nissan μειώθηκαν κατά 46%.

Η Volkswagen παρέμεινε η κορυφαία σε πωλήσεις στη Γερμανία παρά τη μείωση κατά 17% που σημείωσε τον περασμένο μήνα.