Άρχισαν οι πωλήσεις του Suzuki Across στην Ελλάδα - Πόσο κοστίζει


Μάθετε τα πάντα για το νέο Across, το καινούργιο Plug-in Hybrid μοντέλο της Suzuki. Τιμές και εξοπλισμός.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/8/2021

Η καινούργια εποχή προς την ηλεκτροκίνηση για τη Suzuki αντικατοπτρίζεται με τον καλύτερο τρόπο στο Across, το νέο PHEV μοντέλο της το οποίο αφενός δείχνει τη δυναμική της ιαπωνικής εταιρείας και την προσαρμογή της στα δεδομένα της εποχής μας και αφετέρου διαιωνίζει τον ισχυρό χαρακτήρα οχημάτων της τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Αν σας θυμίζει κάτι το Across, δεν κάνετε λάθος. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Toyota και αυτό που σας φέρνει στο μυαλό είναι το RAV4, με το οποίο μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη. Οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται, ιδίως στις αγορές τις Ασίας, δημιουργώντας νέα μοντέλα που επωφελούνται από την τεχνολογία και την τεχνογνωσία τους σε κάθε τομέα. 

Ωστόσο, μην θεωρούμε ότι το Suzuki Across είναι απλώς ένα «Toyota RAV4 με άλλο αμάξωμα» (sic). Τα στελέχη της πρώτης χρησιμοποίησαν την Plug-in Hybrid τεχνολογία της δεύτερης αλλά φρόντισαν να δώσουν έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα στο καινούργιο μοντέλο.

Έτσι, το Across είναι πιο κομψό αλλά και πιο δυναμικό σε σχεδίαση. Οι καμπύλες γραμμές συνδυάζονται με έντονες γωνίες και πολυγωνικές προσθήκες σε μάσκα, προφυλακτήρες και στους θόλους, για παράδειγμα. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν τα στελέχη της Suzuki, αυτό που θέλησαν να επιτύχουν είναι να υπάρχουν άμεσα αναγνωρίσιμα στοιχεία από τα Jimny και Vitara και στο νέο μοντέλο τους, ώστε να υπάρχει προφανής συσχετισμός.

Το υβριδικό σύστημα 

Σε ό,τι αφορά στο Plug-in Hybrid σύστημα, η υβριδική διάταξή του αποτελείται από τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λίτρων που αποδίδει μέγιστη ισχύ 185 PS/6.000 rpm και μέγιστη ροπή 227 Nm/3.200-3.700 rpm και από δύο ηλεκτροκινητήρες. 

Ο πρώτος, αυτός που υπάρχει εμπρός, έχει μέγιστη ισχύ 182 PS και μέγιστη ροπή 270 Nm. O δεύτερος, έχει μέγιστη ισχύ 54 PS, μέγιστη ροπή 121 Nm και εκτελεί και χρέη τετρακίνησης. Η συνδυαστική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 306 PS και για η μετάδοση της κίνησης στους τροχούς γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης («e-CVT»). Οι ηλεκτροκινητήρες παίρνουν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου ονομαστική ενεργειακής χωρητικότητας 18,1 kWh και φορτίζουν σε περίπου πέντε ώρες σε παροχή 3,7 kW.

H μέγιστη θεωρητική αυτονομία στην οποία το Suzuki Across μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό είναι 75 km, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτό μπορεί να γίνει με ταχύτητα έως 135 km/h πριν ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας. Όπως ανακοινώνεται, το νέο μοντέλο επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 6,0 sec και η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 180 km/h για λόγους ασφαλείας. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1,0 l/100 km και η αντίστοιχη εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα 22 g/km. 

Το υβριδικό σύστημα έχει συνολικά τέσσερις επιλογές λειτουργίας: αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αυτόματη εναλλαγή ως ηλεκτρικό ή υβριδικό, καθαρά υβριδικό και –τέλος– κίνηση μόνο με τον τετρακύλινδρο κινητήρα και την παράλληλη φόρτιση των μπαταριών. Το μήκος τού Suzuki Across φτάνει τα 4.635 mm, το πλάτος τα 1.855 mm και το ύψος του τα 1.690 mm. Το μεταξόνιό του είναι 2.690 mm και το ύψος του πατώματός του από το έδαφος φτάνει τα 190 mm. 

Το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει επτά αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 19,0 ιντσών, το συστήματα ασφαλείας «Suzuki Safety Support» με οκτώ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω και θερμαινόμενο τιμόνι, καθίσματα με επένδυση δέρμα-ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε οκτώ θέσεις.

Επίσης, υπάρχουν φώτα Bi-LED αυτόματης αφής, υαλοκαθαριστήρες αυτόματης λειτουργίας, έγχρωμη οθόνη LCD 7,0 ιντσών στον πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 9,0 ιντσών με smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με λειτουργία «S-Flow». Η τιμή πώλησης του Across στη χώρα μας ξεκινά από τα 56.280 ευρώ.