Aston Martin 2020: θα απολύσει 500 εργαζόμενους


Η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία είναι γεγονός πως πιέζεται από παντού και έχει στηρίξει το μέλλον της κατά κύριο λόγο στο SUV της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ASTON MARTIN
  • 5/6/2020

Η τελευταία χρονική περίοδος πρέπει να είναι η πλέον πολυτάραχη στην ιστορία της Aston Martin. Η οποία έχει δει τη μετοχή της να κατρακυλά σε πολύ χαμηλά επίπεδα -τελευταία τιμή τα 0,86 σεντς- τις ζημιές να συσσωρεύονται (το πρώτο εξάμηνο του 2020 έφτασαν τα 146 εκατομμύρια δολάρια) και τις πωλήσεις της να πέφτουν -μείον 31% μέχρι στιγμής.

Ταυτόχρονα υπάρχει ένα νέος μεγαλομέτοχος, ο Lawrence Stroll και πρόσφατα ένα καινούργιος επικεφαλής, ο πρώην της AMG Tobias Moers. Ο οποίος θα έχει σαν πρωταρχικό στόχο τον περιορισμό του κόστους παραγωγής, Που ξεκινά με τη μείωση του αριθμού των εργαζομένων κατά 500, απόφαση που σίγουρα δεν είναι του Moers ο οποίος έχει ελάχιστο χρόνο στην εταιρεία.

Η απόφαση αυτή έρχεται σα συνέπεια και της μειωμένης ζήτηση για σπορ μοντέλα και στο άμεσο μέλλον, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Reuters οι αποχωρήσεις «θα φέρουν την οργάνωση της εταιρείας στο σωστό μέγεθος και θα συμβάλλουν στην επίτευξη κερδοφορίας». Σύμφωνα με υπολογισμούς η απόλυση των 500 εργαζομένων θα μειώσει το ετήσιο κόστος κατά 47,8 εκατομμύρια δολάρια.

Για το μέλλον όλες οι ελπίδες της Aston Martin έχουν εναποτεθεί στο πρώτο SUV της ιστορίας της, την DBX, οι πωλήσεις της οποίας και παρά το κλείσιμο του εργοστασίου λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού θα ξεκινήσουν όπως είχε προγραμματιστεί ευθύς εξαρχής το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς.