Audi A8 2021: Η ναυαρχίδα της φίρμας έρχεται ανανεωμένη και με τεχνολογίες κορυφαίου επιπέδου


Η ανανέωση προφανώς και περιλαμβάνει μια πιο φρέσκια εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία και εξατομίκευση με το εμβληματικό σήμα της Horch να κάνει και πάλι την εμφάνισή του.

  • 2/11/2021

Χάρη στη βελτίωση, το εξωτερικό του A8 έχει ένα ακόμα πιο αντιπροσωπευτικό για τη μάρκα, αθλητικό αποτέλεσμα. Τα νέα σχεδιαστικά στοιχεία στο μπροστινό, στο πλάι και στο πίσω μέρος κάνουν την παρουσία του A8, του κορυφαίου μοντέλου της μάρκας ακόμα πιο ελκυστική. Πέρα από το βασικό εξωτερικό, η Audi προσφέρει στους πελάτες της πακέτο χρωμίου και, για πρώτη φορά στο A8, το  πακέτο S line.

Με τεχνολογία βιντεοπροβολέων, οι προβολείς Digital Matrix LED χρησιμοποιούν τεχνολογία DMD με κάθε προβολέα να έχει περίπου 1,3 εκατομμύρια κάτοπτρα, τα οποία διαχέουν το φως σε μικροσκοπικά pixel ενώ τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας OLED ως στάνταρ. Σε συνδυασμό με τα συστήματα υποβοήθησης, τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED διαθέτουν χαρακτηριστικό ένδειξης εγγύτητας. Η αρχιτεκτονική του εσωτερικού είναι οριζόντια για να τονίσει το πλάτος του αυτοκινήτου. Στο σκοτάδι, το πακέτο φωτός περιβάλλοντος plus διαμορφώνει κομψά το εσωτερικό και υπάρχουν φώτα ανάγνωσης στο πίσω μέρος που χρησιμοποιούν τεχνολογία Matrix LED. Η γκάμα καθισμάτων και εξοπλισμού καθισμάτων στο νέο Audi A8 είναι αναβαθμισμένη ειδικά για τα πίσω καθίσματα, όπου υπάρχουν πολλές επιλογές.

Το MMI Navigation plus είναι στάνταρ και υποστηρίζεται από το infotainment τρίτης γενιάς (MIB 3). Οι επίσης τυπικές διαδικτυακές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες Car-2-X από την Audi connect ενισχύουν το σύστημα πλοήγησης. Χωρίζονται σε δύο πακέτα: Audi connect Navigation & Infotainment και Audi connect Safety & Service με Audi connect Remote & Control. Οι νέες οθόνες στο πίσω μέρος είναι προσαρμοσμένες στις προσδοκίες των σημερινών επιβατών πίσω καθισμάτων. Αυτό σημαίνει ότι δύο οθόνες 10,1 ιντσών με ανάλυση Full HD είναι προσαρτημένες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων.

Υπάρχουν περίπου 40 συστήματα υποστήριξης οδηγού διαθέσιμα στο βελτιωμένο Audi A8. Μερικά από αυτά – συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ασφαλείας Audi pre sense basic και Audi pre sens εμπρός – αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό. Οι επιλογές συγκεντρώνονται στα πακέτα "Park", "City" και "Tour" ενώ λειτουργίες όπως ο βοηθός νυχτερινής όρασης και οι κάμερες surround view διατίθενται ξεχωριστά.

Αρχικά, το νέο Audi A8 διατίθεται με τρεις κινητήρες. Εκτός από τον V6 3.0 TFSI, ο 4.0 TFSI, που είναι διαθέσιμος για τα A8 και S8 σε διάφορα επίπεδα απόδοσης, κατανέμει τα τέσσερα λίτρα κυβισμού του σε οκτώ κυλίνδρους με τεχνολογία cylinder on demand. Επίσης διατίθεται και ένας κινητήρας ντίζελ ενώ θα ακολουθήσει ένα plug-in υβριδικό μοντέλο (PHEV). Το Audi S8 TSFI quattro είναι το σπορ κορυφαίο μοντέλο της σειράς. Ο biturbo V8 παράγει ισχύ 420 kW (571 PS) και ροπή 800 Nm από τις 2.050 έως τις 4.500 rpm. Μόνο στο S8 η ενεργή ανάρτηση, το σπορ διαφορικό και το ενεργό σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς είναι στάνταρ. Όλοι οι κινητήρες δε, διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) ως στάνταρ χαρακτηριστικό, η οποία χρησιμοποιεί το κύριο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt του A8.

Όλοι οι κινητήρες του Audi A8 κιβώτιο tiptronic οκτώ ταχυτήτων. Χάρη σε μια ηλεκτρική αντλία λαδιού, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να αλλάξει σχέσεις ακόμα και όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν λειτουργεί. Η τεχνολογία quattro με το κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ, συμπληρωμένο προαιρετικά με σπορ διαφορικό (στάνταρ στο S8). Από την άλλη, η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ελεγχόμενη απόσβεση είναι στάνταρ όπως και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.

Κι αν όλα αυτά αγγίζουν το όριο της υπερβολής, υπάρχει πάντα και η κινεζική αγορά οπότε το Audi A8 L Horch, η κορυφαία έκδοση για την κινεζική αγορά, έχει μήκος 5,45 μέτρα, το οποίο είναι 13 εκατοστά μακρύτερο από το A8 L. Στο εσωτερικό, υπάρχουν ανάλογες πολυτελείς επεμβάσεις αλλά και το έμβλημα της Horch. Στη Γερμανία το αυτοκίνητο ξεκινά από τις 99.500 ευρώ με το κορυφαίο S8 να ξεκινά από τα 144.800 ευρώ.