Ντριφτάροντας με το ηλεκτροκίνητο Αudi e-Tron S! (Video)


H AUDI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ AUDI E-TRON ΚΑΙ E-TRON SPORTBACK ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΞΑΨΗ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: AUDI
  • 4/3/2020

Μετά το λανσάρισμα της απλής έκδοσης πριν μερικούς μήνες,η Audi αποφασίζει ότι ήρθε η ώρα για να παρουσιάσει και τις σπορ εκδόσεις του ηλεκτρικού της μοντέλου e-Tron. Tις ονομάζει e-Tron S και e-Tron S Sportback και πέρα από τις καλύτερες επιδόσεις αποσκοπεί και σε ένα πιο σπορτίφ στήσιμο.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τρία ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ στα 503 άλογα και 975 Nm ροπής για την λειτουργία Boost που διαρκεί έως και 8 δευτερόλεπτα, ενώ σε κανονική λειτουργία φθάνει στους 435 ίππους και 808 Nm ροπής. 

Η Audi δίνει 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα, όταν η απλή έκδοση κάνει 5,7΄΄, και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 km/h. Η μπαταρία παραμένει σε χωρητικότητα στα 95 kWh όπως και στην απλή έκδοση, ενώ αντίστοιχοι είναι και οι χρόνοι φόρτισης.

Kαι σ' αυτές τις εκδόσεις σε απλή οδήγηση λειτουργούν μόνο οι πίσω ηλεκτροκινητήρες και μόνο όταν το σύστημα Electrical Torque Vectoring το αποφασίσει μοιράζεται η ισχύς σε διάφορα επίπεδα σε κάθε τροχό, πάντα σε σχέση με την κατάσταση του δρόμου αλλά και την τοποθέτηση του αυτοκινήτου πάνω σ' αυτόν.

Υπάρχει στάνταρ αερανάρτηση με δυνατότητα μεταβολής του ύψους, ενώ το σύστημα πέδησης λειτουργεί υποστηρικτικά για την ανάκτηση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Εμφανισιακά η έκδοση διαφοροποιείται από τα φαρδύτερα φτερά και τους νέους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ υπάρχουν διάφορες επιλογές σε ζάντες με νέα σχήματα και διάμετρο που μπορεί να φτάσει έως και τις 22 ίντσες.

 

Στο σαλόνι δεν υπάρχουν κάποιες εμφανείς αλλαγές, πέρα από κάποια σηματάκια με την ένδειξη "s" και δύο εξαιρετικά σπορ καθίσματα για τους εμπρός επιβάτες ως έξτρα εξοπλισμός.