"ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018": Δείτε όλες τις λαμπερές πρεμιέρες της ελληνικής αγοράς


Με πληθώρα νέων μοντέλων και με σημαντικές πρεμιέρες, η καρδιά της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου θα χτυπά για δέκα ημέρες στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, στο Ελληνικό, στην έκθεση "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018", ίσως την καλύτερη και πιο πληθωρική των τελευταίων ετών.  

  • 9/11/2018

Με το 2018 να εξελίσσεται ιδιαίτερα θετικά για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου (ήδη στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου παρουσιάζεται αύξηση της τάξης του 23,9%), η φετινή έκθεση "AΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018" αποκτά ξεχωριστή σημασία. Η μεγαλύτερη και πιο πληρέστερη έκθεση των τελευταίων ετών αποτελεί την ιδανική ευκαιρία τόσο για τις εταιρίες να δείξουν τα νέα τους αυτοκίνητα όσο και για τους καταναλωτές να ενημερωθούν για ότι πιο καινούργιο κυκλοφορεί (και θα κυκλοφορήσει...) στην αγορά.

Οι τελευταίοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά πολλά νέα μοντέλα, πολλά εκ των οποίων παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, ενώ δεν θα λείπουν και οι εκπλήξεις όπως η παρουσία ενός μονοθεσίου της Formula 1 της ομάδας της Renault. Παράλληλα και στην φετινή διοργάνωση θα υπάρχει η δυνατότητα για test drives σε ειδικό χώρο, έτσι ώστε οι υποψήφιοι αγοραστές να έχουν μια πρώτη επαφή με τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν.

Ξεχωριστή θέση στην έκθεση έχει όπως πάντα το After Market, οι εξοπλισμοί συνεργείων και ό,τι αφορά τη συντήρηση και την επισκευή του αυτοκινήτου, τα ανταλλακτικά καθώς και τα αξεσουάρ. Τέλος, στη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης προγραμματίζεται να παρουσιαστεί ημερίδα με θεματολογία: Αυτοκίνητο και περιβάλλον - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ημερίδα που θα απασχολήσει τα ΜΜΕ και το ενδιαφέρον του κοινού.

Η έκθεση "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018" φιλοξενείται στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, στο Ελληνικό (πρώην Δυτικός Αερολιμένας Αθηνών). Θα υποδεχθεί για πρώτη μέρα το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, ενώ θα κλείσει τις πύλες της την Κυριακή 18 Νοεμβρίου. Ώρες λειτουργίας, τις καθημερινές 15:00 - 21:00 και τα Σαββατοκύριακα 10:00 - 21:00.

 

Abarth

Μια ειδική έκδοση του λιλιπούτειου Abarth 595 ξεχωρίζει από την παρουσία του ιταλικού “σκορπιού” στη “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Ο λόγος για την “Pista”,  η οποία εφοδιάζεται με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 160 ίππων, αλλά και με πλήθος εξοπλιστικών χαρακτηριστικών που αιτιολογούν το πολλά υποσχόμενο προσωνύμιο. 
Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν τα διάτρητα δισκόφρενα, οι πίσω αποσβεστήρες τεχνολογίας FSD της Koni και το σύστημα εξαγωγής Abarth Record Monza Dual Mode με τις τέσσερις απολήξεις. Στη “βασική” έκδοση το Abarth 595 Pista προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα.

 

Alfa Romeo


Απουσία κάποια σημαντικής πρεμιέρας, η μιλανέζικη φίρμα εστιάζει στις κορυφαίες προτάσεις της γκάμας της. Στην Giulia που εξακολουθεί να διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα premium σεντάν της ευρωπαϊκής αγοράς και στην Stelvio η οποία συνιστά την πρώτη και μοναδική, για την ώρα, προσπάθεια της Alfa Romeo στην ευρύτερη κατηγορία των SUV.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται στις κορυφαίες εκδόσεις τους με τον εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 2,9 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 510 ίππους.

 

BMW


Την σύγχρονη εκδοχή ενός εμβληματικού sportscar παρουσιάζει για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους η BMW, στο πλαίσιο της “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Η νέα Σειρά 8 Coupe διακρίνεται πρωτίστως για τον εντυπωσιακό σχεδιασμό της και δευτερευόντως για τις προδιαγραφές της, ενισχύοντας τη θέση της βαυαρικής φίρμας στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων.

Στη βάση της γκάμας του γερμανικού coupe τοποθετείται ένα εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας diesel χωρητικότητας 3,0 λίτρων, η ισχύς του οποίου φτάνει τους 320 ίππους. Σαφώς ισχυρότεροι είναι οι συνδυασμοί που διαμορφώνει ο V8 κινητήρας βενζίνης των 4,4 λίτρων, παράγοντας 530 ίππους και 750 Nm ροπής.

Μεγαλύτερη σε διαστάσεις, πιο προηγμένη τεχνολογικά και αποδοτικότερη επιστρέφει η BMW X5 στην ελληνική αγορά. Η νέα γενιά του βαυαρικού SUV προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό της και όλες εκείνες τις εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας που δικαιολογούν την παρουσία στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας της.

Και σε αυτήν την περίπτωση η γκάμα του αυτοκινήτου απαρτίζεται από εξακύλινδρους και οκτακύλινδρα σύνολα, με την τετρακίνηση να αποτελεί κεκτημένο για όλες τις εκδόσεις του. Σημειώστε ότι η plug-in υβριδική έκδοση της X5 θα συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας αυτονομία 80 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. 
 

Διαφορετικού χαρακτήρα και προσανατολισμού είναι η νέα  M2 Coupe Competition. Χάρη στον διπλά υπερτροφοδοτούμενο τρίλιτρο κινητήρα βενζίνης της M3/M4, το συμπαγών διαστάσεων coupe της BMW συνοδεύεται πλέον από 410 ίππους και 550 Nm ροπής, τα οποία καταλήγουν στον πίσω άξονα μέσω του μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. 

 

Citroen


Ένα μεσαίων διαστάσεων crossover ρίχνει στην ελληνική αγορά η Citroen ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία οχημάτων. Με αφετηρία την “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018” η γαλλική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το C5 Aircross, προσφέροντας τους χώρους και την άνεση που έλειπαν από τα μικρότερα C3 Aircross και C4 Cactus.

Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 που για πρώτη φορά γνωρίσαμε στις μικρομεσαίες προτάσεις της Peugeot, το C5 Aircross αξιοποιεί το τεχνολογικό οπλοστάσιο του γαλλικού ομίλου, φιλοξενώντας κάτω από το καπό τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρου και diesel 1,5 λίτρου.

Ανάλογα με την έκδοση, θα μπορείς κανείς να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της Aisin, όπως άλλωστε και το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης GripControl.

 

Dacia

Τα Duster και Sandero Stepway αποτελούν τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της Dacia στη χώρα μας, γεγονός που δικαιολογεί την παρουσία τους στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Σε ότι αφορά στο Sandero Stepway, o προσιτός χαρακτήρας ενός crossover πόλης συναντά τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και diesel, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να κινείσαι με χαρακτηριστική άνεση και εντυπωσιακή αποδοτικότητα.

Η περίπτωση του Duster είναι διαφορετική. Ναι μεν το δημοφιλές στη χώρα μας SUV διατηρεί και στη δεύτερη γενιά του τον προσιτό προσανατολισμό του, ωστόσο, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η παρουσία τετρακίνησης σε ορισμένες εκδόσεις του αυτοκινήτου, εξασφαλίζουν εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητες.   

 

DS  Automobiles

Όχι ένα αλλά δύο crossover αποκαλύπτει στο ελληνικό κοινό η DS Automobiles, το πολυτελές brand του ομίλου PSA, με αφορμή την “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Το DS7 Crossback θα αποτελέσει την κορυφαία πρόταση της γαλλικής φίρμας, διαθέτοντας και τις διαστάσεις αλλά και την τεχνολογία για να υποστηρίξει τον ρόλο αυτό.

Και σε αυτήν την περίπτωση ως βάση χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα EMP2 (βλέπε Peugeot 3008 και Citroen C5 Crossback), συνεπώς οι επιλογές, σε ό,τι αφορά στους κινητήρες τουλάχιστον, περιλαμβάνουν υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης 1,2 λίτρου (PureTech130) και 1,6 λίτρων (PureTech180/PureTech225) και πετρελαιοκινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 130 και 180 ίππων αντιστοίχως.

Είτε ως βασικός είτε ως προαιρετικός εξοπλισμός, το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων συνδυάζεται με τους περισσότερους κινητήρες -εξαίρεση αποτελεί μόνο το τρικύλινδρο σύνολο των 1,2 λίτρου- κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Active Scan Suspension, η οποία αποτελεί προνόμιο των δύο ισχυρότερων εκδόσεων του αυτοκινήτου.

Με μήκος 4,12 μέτρων, το DS3 Crossback υπερασπίζεται τον αστικό προσανατολισμό του, την ίδια στιγμή που ο σχεδιασμός των μεταλλικών επιφανειών του αμαξώματός του φροντίζει ώστε να το καθιστά μοναδικό στην κατηγορία του.

Αντιστοίχως, τα στοιχεία εξοπλισμού που συναντά κανείς στο εσωτερικό αναδεικνύουν την ιδιαιτερότητά του, προσφέροντας τα απαραίτητα για ένα DS στοιχεία πολυτέλειας.

Η βενζινοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου διαμορφώνεται από τις τρεις εκδόσεις ισχύος του τρικύλινδρου μοτέρ των 1,2 λίτρου (100, 130 και 155 ίπποι), ενώ ο κινητήρας diesel των 1,5 λίτρου θα προσφέρεται σε διαμορφώσεις των 100 και των 130 ίππων.

 

Fiat 500X


To προσφάτως ανανεωμένο 500X αποτελεί το κεντρικό έκθεμα της Fiat στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Το αστικών διαστάσεων crossover ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά, προσθέτοντας στην γκάμα του δύο νέους κινητήρες βενζίνης χαμηλού κυβισμού.

Ο μικρότερος εξ αυτών διαθέτει τρεις κυλίνδρους συνολικής χωρητικότητας 1,0 λίτρου, αποδίδοντας με τη βοήθεια ενός  υπερσυμπιεστή καυσαερίων 120 ίππους. Με έναν επιπλέον κύλινδρο και 1.332 κ.εκ., ο ισχυρότερος κινητήρας της οικογενείας FireFly φτάνει τους 150 ίππους και τα 270 Nm ροπής, τα οποία καταλήγουν στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

 

Ford 


Θέλοντας να γιορτάσει τη συμπλήρωση πενήντα ετών από τη δημιουργία της κινηματογραφικής ταινίας “Bullitt”, με πρωταγωνιστή τον Steve McQueen, η Ford δημιούργησε μια ειδική έκδοση της σημερινής Mustang, η οποία όχι μόνο φέρει το όνομα της ταινίας αλλά και τα χαρακτηριστικά εκείνης της Mustang GT390 που έλαβε μέρος σε αυτήν, γράφοντας τη δική της Ιστορία.
Το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα των επιφανειών του αμαξώματος, τα στοιχεία χρωμίου και οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου αποτίουν φόρο τιμής στο αυτοκίνητο που πρωταγωνίστησε ίσως στην πιο εντυπωσιακή σκηνή καταδίωξης στην ιστορία του κινηματογράφου.


Η σύγχρονη Mustang Bullitt, η οποία εκτίθεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, εφοδιάζεται με τον V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων, η ισχύς του οποίου φτάνει τους 480 ίππους.

Στο πλευρό της εντυπωσιακής Mustang στέκεται η περιπετειώδης εκδοχή του νέου Focus, με την οποία συμπληρώνεται η γκάμα του δημοφιλούς Ford στη χώρα μας. Το Focus Active διαθέτει αυξημένη κατά 3 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, τα απαραίτητα για ένα crossover προστατευτικά αμαξώματος και κινητήρες που προέρχονται από τις “συμβατικές” εκδόσεις του αυτοκινήτου.

 

Hyundai 

Από τον εκθεσιακό χώρο της Hyundai οφείλει κανείς να ξεχωρίσει την ανανεωμένη εκδοχή του Tucson. To δημοφιλές SUV της Hyundai επιστρέφει στην ελληνική αγορά με επικαιροποιημένα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά αλλά και με ένα mild hybrid πετρελαιοκίνητο σύνολο το οποίο υπόσχεται ακόμα υψηλότερη αποδοτικότητα. 

Αναλυτικότερα, ο συνδυασμός του δίλιτρου κινητήρα diesel με το 48V ηλεκτρικό σύστημα αποδίδει 185 ίππους και συνοδεύεται είτε από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε από αυτόματο 8 σχέσεων. Φυσικά από την γκάμα του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να εκλείψουν και οι συμβατικές εκδόσεις, με τους κινητήρες βενζίνης και diesel του 1,6 λίτρου να έχουν τον πρώτο λόγο. 

 

Jeep


Κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της ελληνικής αγοράς είναι το ανανεωμένο Jeep Renegade που αποκαλύπτεται στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”. Η μικρότερη σε διαστάσεις και πιο προσιτή πρόταση της αμερικανικής φίρμας επιστρέφει με νέους κινητήρες βενζίνης χαμηλού κυβισμού που ξεκινούν πλέον από τα 999 κ.εκ.

Πιο συγκεκριμένα, το Renegade θα προσφέρεται πλέον με έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου και απόδοσης 120 ίππων, καθώς και με ένα τετρακύλινδρο σύνολο 1.332 κ.εκ., η ισχύς του οποίου θα φτάνει τους 150 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση το νέο μηχανικό σύνολο συνδυάζει με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ στη δεύτερη με αυτόματο επίσης έξι σχέσεων.

Για εκείνους που το Renegade φαντάζει μικρό, όχι μόνο σε μέγεθος αλλά και σε εκτός δρόμου δυνατότητες, η Jeep παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τη νέα γενιά του Wrangler. Το θρυλικό off roader επιστρέφει με τετρακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης και diesel, προσφέροντας τη δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα σε έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 272 ίππων και έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων με ισχύ 200 ίππων. 

Ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων συνοδεύει και τα δύο κινητήρια σύνολα, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς η Jeep έχει εξελίξει δύο συστήματα τετρακίνησης, το Commad-Trac και το Rock-Trac.

 

ΚΙΑ



Μια από τις πλέον εντυπωσιακές παρουσίες της “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018” ανήκει στην KIA. Ο λόγος για το Stinger, την κορυφαία πρόταση της κορεατικής φίρμας, η διάθεση της οποίας έχει ήδη ξεκινήσει και στη χώρα μας. 

Στην κορυφαία εκδοχή του, το επιβλητικό σε διαστάσεις και σε σχεδιασμό fastback εφοδιάζεται με έναν εξακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,3 λίτρων και  απόδοσης 366 ίππων.

Το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, το οποίο προσφέρεται τόσο σε πισωκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Την γκάμα του Stinger συμπληρώνει ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 245 ίππων και ένας κινητήρας diesel 2,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους.

Την πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους πραγματοποιεί και το KIA Niro, μια plug-in υβριδική πρόταση η οποία συνδυάζει τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 141 ίππους.

Για τη μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς έχει επιλεγεί ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία που του εξασφαλίζουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου φτάνει τα 58 χιλιόμετρα.

 

Mercedes-Benz

H G-Class, το εμβληματικό off-roader της Mercedes-Benz, ανανεώνει το ραντεβού της με το ελληνικό κοινό παρουσιάζοντας στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018” τη νέα γενιά της. Αν και οι αισθητικές αλλαγές είναι πολύ πιθανόν να περάσουν απαρατήρητες, οι αναβαθμίσεις που έχουν δεχθεί τα στοιχεία του εξοπλισμού και τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου είναι θεαματικές.

Για την ώρα, νέα G-Class αντλεί ισχύ από 8κύλινδρους και 12κύλινδρους κινητήρες βενζίνης, ξεκινώντας από τους 416 και φτάνοντας τους 563 ίππους. Τις εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου υπερασπίζεται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού και η δυνατότητα “κλειδώματός” του ενός διαφορικού. 

H Mercedes-AMG GT 63S 4MATIC Coupe, το τετράθυρο "τέρας" με το επιβλητικό του παρουσιαστικό και ένα ρεκόρ στις αποσκευές του (αυτό του ταχύτερου τετραθέσιου στη θρυλική πίστα του Nurburgring) είναι ένα αυτοκίνητο για να εντιπωσιάσει ακόμη και σταθμευμένο. Υπενθυμίζεται πως κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 των 4,0 lt που αποδίδει 639 PS που περνούν στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG 4Matic και του αυτόματου κιβωτίου AMG με τις 9 σχέσεις. Η διαδικασία των 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2 sec με την τελική να φτάνει τα 315 km/h. 

Ένα πολλά υποσχόμενο και όμορφο παράγωγο της νέας A-Class τραβά τα βλέμματα στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018 και δεν είναι άλλο από τη νέα A-Class Sedan. Το τετράθυρο μοντέλο έχει μεταξόνιο 2.729 mm και τις αναλογίες ενός δυναμικού και, ταυτόχρονα, compact Sedan με κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω. Οι αποδοτικοί κινητήρες, το υψηλό επίπεδο ασφάλειας χάρη στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, με λειτουργίες από την S-Class, και το σύστημα infotainment MBUX – Mercedes-Benz User Experience με δυνατότητα εκμάθησης και διαισθητικό χειρισμό τονίζουν τον προηγμένο του χαρακτήρα. Οι τιμές για το νεότερο μέλος της οικογένειας compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz ξεκινούν από 33.041 ευρώ για την A 180d με 85 kW (116 PS) και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (μικτή κατανάλωση καυσίμου 4,1 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 108 g/km). Υπάρχουν ήδη προπαραγγελίες ενώ το αυτοκίνητο θα κυλίσει τους τροχούς του στη χώρα μας το Μάρτιο.

 

 MINI Electric

To όραμα για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μέλλον μοιράζεται η MINI στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018”, εκθέτοντας για πρώτη φορά στη χώρα μας τη πρωτότυπο μεν, εντυπωσιακό δε Electric Concept. 

Το συγκεκριμένο concept αναμένεται να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία η βρετανική φίρμα θα δημιουργήσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση στην ιστορία της. Η τελευταία πρόκειται να αποκαλυφθεί εντός του 2019, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστές μέχρι σήμερα οι προδιαγραφές της.

 

Nissan


Οι νέες εκδόσεις βενζίνης του Qashqai συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον εκθεσιακό χώρο της Nissan, καθώς αναμένεται να δώσουν νέα ώθηση σε ένα μοντέλο που τα τελευταία χρόνια  αποτελεί τον απόλυτο κυρίαρχο της κατηγορίας του.

Ουσιαστικά πρόκειται για το τετρακύλινδρο σύνολο των 1,3 λίτρου το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler αποδίδοντας, ανάλογα με την έκδοση 140 και 160 ίππους. Μάλιστα στη δεύτερη περίπτωση, η Nissan προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός επίσης νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Παρών στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018” δηλώνει και η ηλεκτροκίνητη γκάμα μοντέλων της Nissan, καθώς πέρα από τη δεύτερη γενιά του Leaf, η ιαπωνικής φίρμα διαθέτει και στη χώρα μας τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά van, e-NV200 και e-EVALIA.

 

Renault


Με αφορμή τη συμπλήρωση 120 ετών από την ίδρυσή της, η Renault εκθέτει στην “Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018” το μονοθέσιο με το οποίο η γαλλική φίρμα αγωνίζεται στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula.

Τα ίδια διακριτικά (R.S.) φέρει ωστόσο και η κορυφαία έκδοση του Megane, η οποία εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,8 λίτρου και απόδοσης 280 ίππων.

Μάλιστα, το πανίσχυρο Megane έφτασε ακόμα και τους 300 ίππους στην έκδοση Trophy, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα.

 

Seat 

To πρώτο μεσαίων διαστάσεων SUV της Seat αποτελεί γεγονός. Η ισπανική φίρμα ακολουθεί το πρόσφατο και άκρως επιτυχημένο παράδειγμα της Skoda, ενισχύοντας την γκάμα της με ένα επιβλητικό σε διαστάσεις όχημα ελευθέρου χρόνου.

Το Tarraco, το οποίο αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό στο πλαίσιο της  Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018 φτάνει σε μήκος τα 4,73 μέτρα, προσφέροντας έως και επτά θέσεις στο... ευάερο και ευήλιο εσωτερικό του.

Η μικρότερη σε ισχύ και κυβισμό έκδοση του ισπανικού SUV εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου. Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής μεταφέρονται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων στους μπροστινούς τροχούς, κάτι που ισχύει και για την δίλιτρη έκδοση diesel αντίστοιχης ισχύος. Αντιθέτως, αποκλειστικά τετρακίνητη είναι οι δίλιτρες εκδόσεις βενζίνης και diesel απόδοσης 190 ίππων, οι οποίες συνιστούν και τις κορυφαίες στη νεοσύστατη γκάμα του αυτοκινήτου.

Μικρότερο σε διαστάσεις αλλά σαφώς ισχυρότερο, το Ateca με το έμβλημα της CUPRA να κοσμεί τις μεταλλικές επιφάνειές του, εξοπλίζεται με δίλιτρο, υπερτρφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 300 ίππων. 

Ο τελευταίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ το σύστημα μετάδοσης συμπληρώνεται από το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Σύμφωνα με την ισπανική φίρμα, το Cupra Ateca επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 247 χλμ./ώρα.

 

Skoda


H ανανεωμένη εκδοχή της Fabia αποτελεί το μεγάλο νέο για την Skoda στη χώρα μας. Το δημοφιλές supermini θέλησε να ακολουθήσει τα εξοπλιστικά και σχεδιαστικά trends της εποχής επικαιροποιώντας τις προδιαγραφές του.

Έστω και προαιρετικά, λοιπόν, η ανανεωμένη Fabia μπορεί να εξοπλιστεί με πλήθος συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, προβολείς τεχνολογίας LED και εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Οι κινητήρες που θα εφοδιάζουν τόσο την πεντάθυρη όσο και την station έκδοση του αυτοκινήτου είναι τα γνώριμα από το πρόσφατο παρελθόν τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρων, η ατμοσφαιρική εκδοχή των οποίων αποδίδει 75 ίππους και η υπερτροφοδοτούμενη 95 και 110 ίππους.

 

Subaru


Την ευκαιρία να γνωρίσει κανείς από κοντά τις προτάσεις της Subaru προσφέρει και η φετινή έκθεση αυτοκινήτου, η οποία φιλοξενείται στο πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο της Αθήνας.

Η ιαπωνική φίρμα εκθέτει τα Impreza, XV, Forester και Outback, καθώς και την κορυφαία πρόταση της γκάμας της που δεν είναι άλλη από το BRZ 2.0 RWD.

 

Volkswagen
 

Η νέα γενιά του Touareg αποτελεί την κορυφαία πρόταση στη σημερινή γκάμα της Volkswagen και ως εκ τούτου το κεντρικό έκθεμα της γερμανικής φίρμας στην Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018.

Το αυθεντικό SUV των 4,9 μέτρων, ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel χωρητικότητας 3,0 και δικαιολογεί την παρουσία του μακριά από την άσφαλτο χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης.

Οι 286 ίπποι και τα 600 Nm ροπής του εξακύλινδρου συνόλου μοιράζονται στους δύο άξονες με τη συμβολή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, ενώ εξίσου καθοριστική στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο είναι και η προαιρετικά διαθέσιμη αερανάρτηση.

 

 Volvo


Μπορεί το XC40 να μετρά αρκετούς μήνες στην ελληνική αγορά, ωστόσο, το μικρότερο σε διαστάσεις και πιο προσιτό SUV της σουηδικής φίρμας παραμένει ακόμα και σήμερα στο προσκήνιο της επικαιρότητας. Και αυτό γιατί η πρόσφατη ενσωμάτωση του τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου το έκανε πιο προσιτό και ταυτόχρονα πιο ταιριαστό στα ελληνικά δεδομένα. 

Διαφορετική αφετηρία αλλά και διαφορετικό προορισμό έχει η νέα γενιά του Volvo V60, η οποία εφοδιάζεται με δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και diesel και ακολουθεί το τεχνολογικό και εξοπλιστικό παράδειγμα του XC60.