Αύξηση πωλήσεων κατά 25% για τη SEAT


Η SEAT μέσα στο 2016 θα λανσάρει το πρώτο της SUV και κατάφερε μέσα σε τρία χρόνια να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 25%.

  • 21/1/2016

H παραγωγή στο Martorell φτάνει στα υψηλότερα μεγέθη από το 2001, ενώ ο Luca de Meo, SEAT President δήλωσε ότι «To SUV θα γίνει ο τρίτος σημαντικός πυλώνας της Μάρκας». Ο Joaquín Serra, με τη σειρά του (SEAT Quality Director), είπε ότι «η ποιότητα είναι σημαντική για την ανταγωνιστικότητα»

H SEAT έκλεισε το 2015 σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Οι πωλήσεις του προηγούμενου έτους έσπασαν το φράγμα των 400.000 αυτ/των για πρώτη φορά από το 2007 (400.037 αυτ/τα, +2,4% σε σχέση με το 2014). Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 25% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012 (321.000 αυτ/τα). Οι πωλήσεις της χρονιάς που μόλις ολοκληρώθηκε αποτελούν για την SEAT το καλύτερο αποτέλεσμα των τελευταίων οκτώ ετών.

Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo παρέδωσε τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας στα πλαίσια της πρώτης συνάντησης “Encuentros SEAT” για το 2016 υπό το τίτλο «Ποιότητα: παράγοντας επιτυχίας της Iσπανικής βιομηχανίας». Η αύξηση των πωλήσεων είναι αποτέλεσμα της σημαντικής βελτίωσης που σημειώθηκε στην Ισπανία (77.200 αυτ/τα, +14,3%), στην Ιταλία (15.900 αυτ/τα, +22,1), στη Γερμανία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (87.800 αυτ/τα, +3,8%) καθώς και στην επιτυχημένη αγορά του Μεξικού (24.100 αυτ/τα, +13,2%), η οποία αποτελεί πια τη τέταρτη μεγαλύτερη αγορά για την SEAT στον κόσμο. Επιπλέον η μάρκα πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα όλων των εποχών σε χώρες όπως η Ελβετία, η Τσεχία, η Δανία, η Τουρκία, το Ισραήλ, το Μαρόκο και η Τυνησία.

Αναφορικά με τα μοντέλα, οι πωλήσεις του Leon αυξήθηκαν κατά 4,4% (σύνολο 160.900 αυτ/τα) και έτσι αυτό βρέθηκε και πάλι στη κορυφή των πωλήσεων της μάρκας. Το Alhambra σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση (17,2%) και πέτυχε το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων στην ιστορία του (27.000 αυτ/τα). Το Ibiza σημείωσε επίσης άνοδο πωλήσεων, με αύξηση κατά 2,4% που αντιστοιχεί συνολικά σε 153.600  αυτοκίνητα.

Η αύξηση των πωλήσεων, καθώς και η επιτυχία του Audi Q3, οδήγησε στην αύξηση της παραγωγής στο εργοστάσιο στο Martorell κατά 7,8% (σύνολο παραχθέντων αυτ/των: 477.077), κατακτώντας τα υψηλότερα επίπεδα από το 2001. Στο εργοστάσιο στο Martorell κατασκευάζονται τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ισπανία και η υπερσύγχρονη μονάδα καταγράφει ανάπτυξη για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Μεταξύ των ετών 2009 και 2015, ο όγκος παραγωγής αυξήθηκε κατά 60%.

Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo τόνισε πως «το highlight της νέας χρονιάς θα είναι το λανσάρισμα του πρώτου SUV στην ιστορία της εταιρείας. Το SUV πρόκειται να γίνει ο τρίτος σημαντικός πυλώνας της μάρκας, μαζί με το Leon και το Ibiza, και θα μας δώσει τη δυνατότητα της αντιπροσώπευσης στη ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία τα τελευταία χρόνια».

Ποιότητα – παράγοντας επιτυχίας

Κατά την πρώτη συνάντηση “Encuentros SEAT” για το 2016, ο Joaquín Serra, SEAT Quality director, επισήμανε τις ευκαιρίες για την μάρκα προκειμένου να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της μέσω της άριστης ποιότητας.

«Σχεδιασμός, ποιότητα και αποδοτικότητα αποτελούν βασικά στοιχεία. Το Τμήμα Ποιότητος εμπλέκεται σε ολόκληρο το φάσμα παραγωγής ενός αυτοκινήτου, από τη σχεδίαση μέχρι το προμηθευτή εξαρτημάτων και την in-house παραγωγή και έπειτα σε όλη τη διαδρομή του after-sales service. Η πρόκληση για την ομάδα Ποιότητας είναι να καταστεί η SEAT ως μία διακεκριμένη μάρκα με βιομηχανική υπεροχή».