Αυτά είναι τα νέα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo και είναι αμιγώς ηλεκτρικά


Ένα μοντέλο-σύμβολο της Αυτοκίνησης, το T1 επανέρχεται στην ηλεκτρική εποχή με τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo να αντιπροσωπεύουν την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική γκάμα MPV και Van στην Ευρώπη.

  • 9/3/2022

Η Volkswagen και η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάζουν τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, ένα ολοκληρωμένο Minibus και ένα απόλυτα πρακτικό Van αντίστοιχα, προσεγγίζοντας με ένα μοναδικό τρόπο την αειφορία στην αυτοκίνηση. Τα δύο οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων μεταφέρουν τη σχεδίαση ενός από τα μεγαλύτερα σύμβολα του αυτοκινήτου – του θρυλικού T1, του αρχέτυπου Microbus – στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. To ID. Buzz κατασκευάζεται και φτάνει στον κάτοχό του με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα – το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία για γκάμα MPV και Van. Ένα υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών και η μη χρήση γνήσιου δέρματος στο εσωτερικό, ολοκληρώνουν τη στρατηγική αειφορίας των Volkswagen και Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, όπως αυτή εκφράζεται στα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo.

Αποτίοντας φόρο τιμής στο T1

Οι βασικές τάσεις της σύγχρονης αυτοκίνησης συγχωνεύονται στα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo για τη δημιουργία μιας γκάμας MPV και Van που είναι εξίσου προοδευτική όσο και ευέλικτη: η ηλεκτρική κινητικότητα, η έξυπνη διασύνδεση των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και των συστημάτων infotainment, οι over-the-air ενημερώσεις του λογισμικού και η συμβατότητα με εντελώς νέα concept κινητικότητας. Η οπτική εντύπωση που αγκαλιάζει όλες αυτές τις παραμέτρους εκφράζεται από το εμβληματικό εξωτερικό σχέδιο. Σε απόλυτα νούμερα, αυτό υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι το συμπαγές συνολικό μήκος των 4.712 χιλ. συνοδεύεται από ένα πολύ μεγάλο μεταξόνιο (2.988 mm). Η φιλοσοφία form-follows-function, δηλαδή το design ακολουθεί τη λειτουργικότητα, ήδη χαρακτήρισε στο μέγιστο την περίπτωση του T1, του πρώτου Bulli. Η ίδια αρχή ισχύει και για τον σχεδιασμό του ID. Buzz. Οι εικονικά καθαρές φόρμες συνοδεύονται εδώ από εξαιρετική αεροδυναμική: το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285, το ID. Buzz Cargo 0,29. Αυτό μειώνει την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνει την αυτονομία.

Για μια ζωή εν κινήσει – φιλοσοφία ανοιχτού χώρου

Οι οδηγοί και οι επιβάτες του ID. Buzz βιώνουν τη νέα αίσθηση Bulli σε ένα εσωτερικό που έχει σχεδιαστεί με τη φιλοσοφία του ανοιχτού χώρου (open space). Και τα δύο ID. Buzz προσφέρουν πράγματι εξαιρετικά μεγάλους χώρους, σε compact διαστάσεις. Στη φιλική ατμόσφαιρα της πενταθέσιας έκδοσης MPV, πέντε άτομα έχουν άφθονο χώρο για ταξίδια και αντίστοιχα για τις αποσκευές τους (χωρητικότητα έως 1.121 λίτρα). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, ο χώρος φόρτωσης αυξάνεται στα 2.205 λίτρα. Μεσοπρόθεσμα, θα ακολουθήσουν επίσης εξαθέσια και επταθέσια διαμόρφωση με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Τρεις θέσεις μπροστά (εναλλακτικά δύο) και ένα σταθερό χώρισμα που χωρίζει τον χώρο αποσκευών 3,9 κ.μ. είναι, εν τω μεταξύ, διακριτικά χαρακτηριστικά της διαμόρφωσης του ID. Buzz Cargo. Το Van μηδενικών εκπομπών ρύπων μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες στο πίσω μέρος.

Το ID. Buzz και ID. Buzz Cargo θα κυκλοφορήσουν στις ευρωπαϊκές χώρες το φθινόπωρο, με τις προπωλήσεις να ξεκινούν ήδη από τον Μάιο. Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν στην αγορά με μπαταρία 77 kWh (net, ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh) η οποία παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW, που βρίσκεται και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Η ισχύς φόρτισης όταν χρησιμοποιείται εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είναι 11 kW. Μέσω μιας υποδοχής βύσματος CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά. Όπως ισχύει για όλα τα μοντέλα της ID. οικογένειας, τα νέα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo βασίζονται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group.

Τα νέα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo παράγονται από την Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο κεντρικό της εργοστάσιο στο Αννόβερο. Από το 2022, το Volkswagen Group έχει ξεκινήσει εκεί την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τα δύο νέα μοντέλα κατασκευάζονται με ένα επίπεδο αυτοματισμού έως και 90%. Παράλληλα με τον μετασχηματισμό του εργοστασίου, το εργατικό δυναμικό κάνει επίσης ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον, καθώς πολλά προφίλ εργασίας αλλάζουν: μέσω επανεκπαίδευσης οι εργαζόμενοι αποκτούν την απαραίτητη τεχνογνωσία για την αντιμετώπιση του νέου hardware και software του ID. Buzz καθώς και του Multivan με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που επίσης κατασκευάζεται στο Αννόβερο.