Αυτές είναι οι πραγματικές βασικές εκδόσεις


Οι φωτογραφίες των διαφημίσεων των νέων αυτοκινήτων σπάνια δείχνουν την πιο προσιτή εξοπλιστική έκδοση. Πόσο απέχουν οι εικόνες των διαφημίσεων από αυτές των βασικών εκδόσεων;

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: BMW, FORD
  • 13/11/2018

Φαρδιά ελαστικά σε μεγάλες ζάντες αλουμινίου, κορυφαία συστήματα πλοήγησης, δερμάτινα καθίσματα, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών: Όταν παρουσιάζεται ένα νέο μοντέλο, τότε οι κατασκευαστές θα εμφανίσουν τις πρώτες φωτογραφίες του αυτοκινήτου με ένα ακριβό ειδικό εξοπλισμό. Ταυτόχρονα ανακοινώνεται μια αρχική τιμή, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το γυαλιστερό αυτοκίνητο των φωτογραφιών. Ωστόσο, πώς δείχνουν τα μοντέλα στις περιπτώσεις των BMW Σειρά 3 και Ford Focus;

BMW Σειρά 3

Η εικόνα της βασικής έκδοσης της Σειράς 3 της BMW είναι πολύ λιτή. Μάλιστα, στο εξωτερικό το μοναδικό δωρεάν χρώμα αμαξώματος είναι το μαύρο. Επίσης, standard είναι οι ζάντες αλουμινίου 16 in και οι δύο μονές (μία αριστερά και μία δεξιά) απολήξεις της εξάτμισης. Τελείως διαφορετική είναι η Σειρά 3 στις φωτογραφίες της διαφήμισης. Εκεί, η μεσαία BMW εμφανίζεται στην εξοπλιστική γραμμή M Sport, διαθέτει φώτα “laser”, ζάντες 19 in και σε χρώμα Portimao blue (συνδυάζεται μόνο με το πακέτο M Sport).

Και στο εσωτερικό υπάρχουν εμφανείς διαφορές. Η καλά εξοπλισμένη έκδοση εφοδιάζεται με το νέο Live Cockpit Professional, το οποίο δίπλα από την οθόνη των 10,25 in στην κεντρική κονσόλα εφοδιάζεται με πλήρως ψηφιακά όργανα σε οθόνη 12,3 in. Το μαύρο δερμάτινο σαλόνι με τις μπλε ραφές διατίθεται μόνο με το πακέτο M Sport.

Στη βασική έκδοση η Σειρά 3 εφοδιάζεται με υφασμάτινα καθίσματα και αναλογικό πίνακα οργάνων. Πάντως, η μικρή οθόνη και τα Connected Drive Services είναι standard. Επίσης, η BMW δεν απαιτεί επιπλέον χρήματα για το cruise control και το δερμάτινο σπορ τιμόνι.

Ford Focus

Οι εικόνες της Ford δείχνουν τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της στην έκδοση ST-Line και με ένα πακέτο, που περιλαμβάνει προβολείς LED με φώτα στροφής και σύστημα υποβοήθησης μεγάλης σκάλας. Στον εξοπλισμό υπάρχουν επίσης ζάντες 18 in, όχι όμως το μεταλλικό χρώμα dynamic blue.

Από την πλευρά της, η βασική έκδοση Trend είναι επίσης μπλε χρώματος (πιο σκούρου, βέβαια) και αντί μιας γρίλιας με κυψελωτές λεπτομέρειες υπάρχουν γρίλιες και μαύρα πλαστικά μέρη στην ποδιά και στα μαρσπιέ. Στην έκδοση Trend LED φώτα υπάρχουν μόνο στα φώτα ημέρας, οι δε τροχοί είναι σιδερένιοι και με τάσια.

Η πιο προσιτή τιμή σημαίνει στο εσωτερικό ότι η κεντρική οθόνη είναι σαφώς μικρότερων διαστάσεων. Εκατέρωθέν της υπάρχουν έξι διακόπτες, τα καθίσματα είναι υφασμάτινα σε χρώμα ανθρακί, τουλάχιστον το τιμόνι τριών ακτίνων είναι δερμάτινο, όπως και η λαβή του επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων, 6 σχέσεων. Επίσης, καλή... πινελιά είναι το μεταλλικού χρώματος διακοσμητικό στο ταμπλό.

Στην έκδοση ST-Line, πάντως, τα πράγματα είναι διαφορετικά: Η οθόνη πάνω από την κεντρική κονσόλα είναι μεγαλύτερη (8 in), ενώ το infotainment διαθέτει και σύστημα πλοήγησης. Οι κόκκινες ραφές και πινελιές από carbon κάνουν το cockpit πιο σπορτίφ.