Αυτή είναι η πλατφόρμα των νέων και φουλ ηλεκτρικών Smart


Τα νέα Smart, μεταξύ αυτών και ένα SUV της κατηγορίας B, θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα SEA της Geely.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: SMART
  • 30/12/2020

Η Smart πλέον ανήκει εξίσου στη Daimler και την Geely και αυτό έχει σαν λογική συνέπεια τα νέα μοντέλα να προκύπτουν από συνδυασμό πόρων και των δύο ομίλων. Έτσι λοιπόν και με βάση τις συμφωνίες τα καινούργια Smart θα σχεδιαστούν από την Mercedes και η εξέλιξη των τεχνολογιών τους θα γίνει στο αντίστοιχο κέντρο της Geely.

Από την τελευταία θα προέρχεται και η βάση τους, που θα είναι μια παραλλαγή, την οποία βλέπετε στις φωτογραφίες μας, της πλατφόρμας SEA (Sustainable Electric Architecture) που ο κινεζικός όμιλος εξελίσσει ειδικά για την  ηλεκτροκίνηση.

Και η οποία χαρακτηρίζεται από μικρούς προβόλους, ενώ οι μπαταρίες θα βρίσκονται στην καθιερωμένη πια θέση στο δάπεδο. Ήδη τα αρχικά πρωτότυπα δοκιμάζονται στο δρόμο, ενώ ένα ίσως ακόμα πιο σημαντικό νέο είναι η επέκταση της γκάμας της Smart και στην κατηγορία B.

Το πιο μεγάλο Smart στην ιστορία της μάρκας θα είναι, αναμενόμενα, SUV και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2022. Η παρουσία ενός SUV στη γκάμα ήταν σύμφωνα με τη Geely κάτι παραπάνω από απαραίτητη για την επιτυχία της μάρκας στην κινεζική αγορά.

Παρόλα αυτά η βασική κατηγορία στην οποία θα δραστηριοποιείται η Smart και στο μέλλον θα είναι η πιο μικρή, η Α, ενώ το πιο σημαντικό της μοντέλο θα είναι και πάλι το Fortwo.