Αυτό είναι το αυτοκίνητο της Sono Motors που κινείται με ηλιακή ενέργεια


Η start-up εταιρεία από το Μόναχο της Γερμανίας, Sono Motors, σκοπεύει στα τέλη του 2019 να προωθήσει στην αγορά το ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο έχει ως καύσιμο τις… ακτίνες του ήλιου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/10/2018

Το μικρών διαστάσεων μοντέλο της Sono Motors ονομάζεται Sion και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Είναι εφοδιασμένο με ηλιακές κυψέλες, οι οποίες συλλέγουν ενέργεια από τον ήλιο, με σκοπό να υποστηριχθεί έτσι η φόρτιση των μπαταριών του. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, το κόστος του αναμένεται να φτάνει τα 16.000 ευρώ. Λέγεται δε, επίσης, ότι δε θα υπάρξουν διάφορες εξοπλιστικές εκδόσεις ή άλλοι χρωματισμοί.

Ο συλλέκτης ηλιακής ενέργειας στο αμάξωμα του Sion αριθμεί 330 panel. Θα υποστηρίζει την μπαταρία του ηλεκτροκίνητου μοντέλου, που θα είναι ικανό σε ημερήσια βάση να κινείται επί 30 km μόνο με την ενέργεια του ήλιου. Το υπόλοιπο της ενέργειας θα προέρχεται από το ηλεκτρικό ρεύμα.

Όπως προαναφέρθηκε, η start-up εταιρεία Sono Motors σκοπεύει να φέρει αυτό το αυτοκίνητο στις αγορές στα τέλη του 2019. «Εργαζόμαστε με πολλή πίεση, ώστε να οδηγήσουμε το Sion στην παραγωγή. Περιμένουμε αυτό να γίνει στα τέλη του 2019», λένε οι άνθρωποι της φίρμας. Μάλιστα, μέχρι στιγμής έχουν παραγγείλει ήδη το αυτοκίνητο 7.000 πελάτες, έχοντας κάνει τη σχετική κράτηση και δώσει ήδη και μια προκαταβολή. Μάλιστα, η Sono Motors έχει δώσει ήδη σε ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο εντολή κατασκευής 200.000 μονάδων!

Προκειμένου η εργασία των… λογιστών να μην είναι δύσκολη, η Sono προσπαθεί να κρατήσει χαμηλά την… μπάλα, σε ό,τι έχει να κάνει με το πόσο πολύπλοκη θα είναι η παραγωγή του Sion. «Για παράδειγμα, το αυτοκίνητό μας θα διατίθεται αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα και δε θα υπάρχουν πολλές διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις», δήλωσε ο manager Thomas Hausch. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το εσωτερικό: «Στο cockpit θα υπάρχουν μόνο ενδείξεις για το υπόλοιπο της ισχύος της μπαταρίας, αλλά και την ταχύτητα.», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η αυτονομία του οχήματος έπειτα από μία «φυσιολογική» φόρτιση της μπαταρίας θα φτάνει τα 250 km. Οι ηλιακές κυψέλες θα παρέχουν σε ημερήσια βάση αυτονομία επιπλέον 30 km. Η μπαταρία είναι της προμηθεύτριας εταιρείας αυτοκινητοβιομηχανιών ErlingKlinger.