Αυτό είναι το πλάνο της Alfa Romeo: Νέο μικρό Crossover, Mito και συλλεκτικά μοντέλα από το 2023!


Η μιλανέζικη φίρμα θέλει να μετασχηματιστεί σε μια λιγότερο συναισθηματική εταιρεία, ανοίγοντας τη γκάμα της σε περισσότερα μοντέλα. Με το Brennero και τον αντικαταστάτη της MiTo, αλλά και την αύξηση της παραγωγής ξεκινά το νέο πλάνο.

  • 10/7/2022

Με την ολοκλήρωση της παραγωγής της Gulietta, η Alfa Romeo είχε μείνει με μόλις 2 μοντέλα στη γκάμα της, τις Giulia and Stelvio. Η νέα Tonale αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο για την ανάπτυξη της ιταλικής φίρμας, με τη Stellantis να θέλει να διπλασιάσει την παραγωγή μέχρι το τέλος του 2023. Στόχος η μετατροπή της Alfa Romeo από «συναισθηματική σε... φυσιολογική εταιρεία».

Αυτό υποστήριξε σε συνέντευξή του στο Autocar o επικεφαλής της Stellantis στο Ηνωμένο Βασίλειo, Νταμιάν Ντάλι, ξεκαθαρίζοντας ότι οι βλέψεις αφορούν την είσοδο του brand σε πιο δυναμικά κομμάτια της αγοράς. Σε αυτή την κατεύθυνση, ένα νέο μικρό crossover, που αναμένεται να φέρει το όνομα Brennero, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει μέσα στο 2024 με κινητήρες βενζίνης και ηλεκτροκινητήρες. Θα ακολουθήσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2025, στο δρόμο της πλήρους κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2027.

Μέχρι τότε, Gulia και Stelvio θα συνεχίσουν να παράγονται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, έχοντας υποστεί ένα ήπιο «λίφτινγκ», όπως αποκαλύπτουν φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει. Η επόμενη γενιά των sedan της μιλανέζικης φίρμας, σύμφωνα με το Auto Express, θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large και θα προσφέρει αυτονομία περίπου 800 χιλιομέτρων με γρήγορους χρόνους φόρτισης. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι για κάθε λεπτό φόρτισης, το όχημα θα εξασφαλίζει 32 χιλιόμετρα αυτονομίας!

Η Alfa Romeo, πάντως, δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά, αλλά στοχεύει να επανέλθει και στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων. «Όχι άμεσα, καθώς αυτά αποτελούν ένα ειδικό κομμάτι της αγοράς», σύμφωνα με τον Ντάλι, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρεία θα γίνει περισσότερο βιώσιμη, αναπτυχθεί στο βαθμό που θέλει, μπει και σε μεγαλύτερες αγορές, ώστε να μπορέσει να αρχίσει και πάλι να ονειρεύεται.

Η εκτίμησή του είναι ότι βάσει της δυναμικής και της αξίας της ως brand, η Alfa μπορεί να παράγει συλλεκτικά μοντέλα που να κοστίζουν από περίπου 180.000 ευρώ μέχρι και σχεδόν 600.000 ευρώ. Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κυκλοφορία μεγαλύτερων οχημάτων, που θα μπορούν να ανταγωνιστούν τις BMW X5, X6 και τη σειρά 7.

Οσο για τους λάτρεις των supermini; Δε θα μείνουν παραπονεμένοι, καθώς εξετάζεται και η παραγωγή ενός μοντέλου που θα αντικαταστήσει το MiTo.