Αυτονομία 720 km για τη Mercedes-Benz EQS


Από τη Mercedes-Benz ανακοινώθηκε ότι η EQS, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της νέας S-Class, θα έχει αυτονομία 720 km βάσει του πρωτοκόλλου «WLTP».

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/1/2021

Η εμπλοκή της Mercedes-Benz με την ηλεκτροκίνηση δεν είναι μια καινούργια διαδικασία για την εταιρεία. Ωστόσο, τα αποτελέσματα των προσπαθειών της άρχισαν να φαίνονται πρόσφατα –την τελευταία τριετία– με τη παραγωγή και διάθεση στην αγορά της EQC και των smart. Βεβαίως, το επιχειρηματικό πλάνο προβλέπει τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων εκδόσεων σε όλα τα μοντέλα της, σταδιακά. Στο απόγειο της προσπάθειας θα είναι η EQS, δηλαδή η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της νέας S-Class.

Η Mercedes-Benz μάς προϊδέασε για τη μορφή που θα έχει αυτή με το πρωτότυπο Vision EQS (φωτογραφίες) το οποίο παρουσιάστηκε πρόπερσι. Έκτοτε η πληροφόρηση περί της διαδικασίας εξέλιξης της EQS είναι περιορισμένη. Όμως, πρόσφατα, με την ευκαιρία παρουσίασης της «MBUX Hyperscreen», της νέας γενιάς του συστήματος, έγινε γνωστό ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει μπαταρίες που θα είναι σε θέση να δίνουν μια θεωρητική αυτονομία 720 km, βάσει του πρωτοκόλλου «WLTP». Αρχικά, η εκτίμηση ήταν για τα 700 km, ωστόσο αυτή αναθεωρήθηκε προς τα πάνω.

Όμως αυτή η εξέλιξη δημιουργεί ερωτήματα για το πόσο μεγάλες σε όγκο θα είναι οι μπαταρίες και πόση θα είναι η ενεργειακή χωρητικότητά τους. Ακόμη και οι 150 kWh θα είναι «μικρές» για ένα εκ των πραγμάτων βαρύ όχημα. Επίσης, καθώς η Mercedes-Benz EQS θα είναι ο τυπικότερος εκπρόσωπος της πολυτελούς μεγάλης κατηγορίας πρέπει να έχει και την ανάλογη αυτονομία που ταιριάζει σε ένα τέτοιο όχημα αλλά και σε αυτό το δημιούργημα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τις απαντήσεις θα τις πάρουμε συν τω χρόνω, όσο θα προχωρά η διαδικασία εξέλιξής της και θα ανακοινώνονται λεπτομέρειες γι’ αυτή. Το αρνητικό παράδειγμα με την EQC, η οποία δεν είχε ικανοποιητική αυτονομία και επιδόσεις, έκανε τους ανθρώπους της Mercedes-Benz να μην βιάζονται πλέον για τη δημιουργία των καινούργιων αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους.