Bentley Continental Speed GT: Βρετανική υπερδύναμη 660 ίππων


Με W12 κινητήρα των 6,0 λίτρων να αποδίδει 660 ίππους και αναβαθμίσεις σε σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεις, η Continental Speed GT είναι το κορυφαίο τετράτροχο στην ιστορία της Bentley.

  • 25/3/2021

Η νέα Bentley Continental Speed GT είναι με διαφορά η πιο… επιθετική πρόταση που έχει κατασκευάσει η εμβληματική αυτοκινητοβιομηχανία από το Crewe της Μ. Βρετανίας.  Προφανώς δεν είναι ο μόνον ο θηριώδης W12 κινητήρας των 6,0 λίτρων αλλά και οι αναβαθμίσεις που έχουν δεχθεί τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ώστε να δικαιολογηθεί ο τίτλος του κορυφαίου μοντέλου στην γκάμα της Bentley..

Στην προκειμένη περίπτωση, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος W12 των 6,0 λίτρων αποδίδει 660 ίππους και 900 Nm ροπής επιταχύνοντας το βρετανικό coupe από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4,0 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 335 km/h.

Στις βελτιωμένες επιδόσεις του αυτοκινήτου συμβάλλει και το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο αποκρίνεται ταχύτερα προσφέροντας και την επιλογή Sport.

Από εκεί και πέρα ο λόγος ανήκει στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης. Η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με την ενσωμάτωση ενός συστήματος τετραδιεύθυνσης, το οποίο προσδίδει ευελιξία και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Σε συνδυασμό το Dynamic Ride, το οποίο μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος και το ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η Bentley ισχυρίζεται πως η συγκεκριμένη έκδοση της Continental GT είναι το πιο ικανό στην άσφαλτο έχει περάσει στην παραγωγή.

Εξωτερικά η έκδοση Speed είναι λίγο πιο δυναμική από τη μέχρι σήμερα γνωστή Continental GT. Η γρίλια, ο μπροστά προφυλακτήρας και τα πλαινά του αμαξώματος έχουν ένα τελείωμα απόχρωσης μαύρου το οποίο αναδεικνύει τη φύση του αυτοκινήτου.

Το λογότυπο της έκδοσης σε χρώμιο και οι ζάντες των 22 ιντσών είναι οι τελευταίες πινελιές της Bentley σε αυτό το μοντέλο.

Η παραγωγή της Bentley Continental Speed GT πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στη χρονιά χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστή η τιμή της, η οποία θα είναι σημαντικά υψηλότερη από εκείνη της συμβατικής Continental GT.