Όπως και η προηγούμενη γενιά, έτσι και η νέα αποκτά μία υβριδική έκδοση που φορτίζει και στην πρίζα. Οι Γερμανοί τονίζουν πως η νέα 330e είναι αποδοτικότερη από κάθε άποψη και παρόλο που υπάρχει η γνωστή υβριδική διάταξη. Έτσι, ανάμεσα στον δίλιτρο turbo των 184 PS και στο αυτόματο κιβώτιο Steptronic με τις 8 σχέσεις υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 113 PS.
Η νορμάλ συνολική ισχύς είναι στους 252 PS, αλλά χάρη στη νέα λειτουργία XtraBoost αυτή ανεβαίνει στους 292 PS και στα 420 Nm. H έξτρα δύναμη των 40 PS είναι διαθέσιμη για διάστημα 10 sec και αφού ο οδηγός επιλέξει το Sport πρόγραμμα από το διακόπτη του Driving Experience Control.
Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός έχει στην διάθεσή του όση δύναμη χρειάζεται για πιο γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις. Η BMW ανακοινώνει πως η διαδικασία των 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,9 sec με την τελική ταχύτητα στα 230 km/h.
Από εκεί και πέρα η μπαταρία 12 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα (χώρος αποσκευών μειωμένος ελαφρώς στα 375 lt) προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για έως 66 km και αρκεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 140 km/h. Η εκπομπή CO2 είναι στα 43-37 g/km. Η υβριδική «τριάρα» θα είναι διαθέσιμη τόσο ως Sedan όσο και ως Touring.