Αυτό το ερώτημα έρχεται να μας απαντήσει το Carwow South Africa, μέσα από το κανάλι του στο YouTube. H BMW M2 CS απέναντι στο Audi RS3 και στη Mercedes-AMG A45 S. Ένα πισωκίνητο απέναντι σε δύο τετρακίνητα, σε ένα drag race. Εδώ θα πει κανείς ότι τα τετρακίνητα έχουν το πλεονέκτημα στην εκκίνηση και θα έχει δίκιο. Για το 0-100 όμως (για αντίστοιχα για τη συνέχεια) υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο.
Το τρίλιτρο, εξακύλινδρο μοτέρ που κρύβει στα σπλάχνα της η BMW αποδίδει 444 ίππους και 550 Nm ροπής, ενώ χρησιμοποιεί ένα εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για να στείλει όλη αυτή τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Η Mercedes-Benz, με τη σειρά της, χρησιμοποιεί ένα δίλιτρο μοτέρ με 415 ίππους και 500 Nm ροπής. Έχει αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση αλλά υπολείπεται σε τιμές ισχύος. Όσο για το Audi, με 450 PS, 750 Nm και τετρακίνηση (εντάξει, οι τύποι εδώ χρησιμοποίησαν ένα μοντέλο του 2016, με βελτιώσεις, οπότε δεν είναι δίκαιη η σύγκριση…) στα χαρτιά έχει ξεκάθαρα το πάνω χέρι.
Όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, η Μ2 CS ξεκινάει με σημαντικό μειονέκτημα σε ό,τι αφορά στην πρόσφυση. Παρόλα αυτά, όταν οι ταχύτητες αρχίζουν να ανεβαίνουν, η όλη εικόνα αλλάζει. Μάλιστα, σε επιτάχυνση εν κινήσει, δείχνει ικανή να επιβληθεί των δύο αντιπάλων της.