Bραβεία για το Prius


Το σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive του Toyota Prius έχει διακριθεί σε δύο κατηγορίες στο Θεσμό Διεθνών Βραβείων Κινητήρα της Χρονιάς 2005.
Το επαναστατικό σύστημα Hybrid Synergy Drive ήταν νικητής στην κατηγορία κινητήρων 1.4 - 1.8-λίτρων και παράλληλα...
  • 4/6/2005
Το σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive του Toyota Prius έχει διακριθεί σε δύο κατηγορίες στο Θεσμό Διεθνών Βραβείων Κινητήρα της Χρονιάς 2005. Το επαναστατικό σύστημα Hybrid Synergy Drive ήταν νικητής στην κατηγορία κινητήρων 1.4 - 1.8-λίτρων και παράλληλα, αναδείχτηκε πρώτο στην κατηγορία ‘Άριστη Οικονομία Καυσίμου ("Best Fuel Economy") ? χάρη στη χρήση του στο Toyota Prius με υποδειγματική κατανάλωση 4.3 l/100 km (EC mode, μικτός κύκλος). Τα βραβεία παρέλαβε ο κος Jon Williams, Διευθυντής Ευρωπαϊκού Τομέα Μάρκετινγκ της Toyota για τη μάρκα Toyota και ο κος Colin Hensley, Γενικός Διευθυντής του Τομέα Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) Εξωτερικών Θεμάτων και Επικοινωνίας, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής απονομής που έγινε την 1η Ιουνίου, 2005 στη Στουτγάρδη. Ο κος Thierry Dombreval, Executive Vice President & Chief Operating Officer (COO) της Toyota Motor Marketing Europe (ΤΜΜΕ) δήλωσε: «Αυτά τα δύο βραβεία ενισχύουν περαιτέρω το Hybrid Synergy Drive της Toyota, αναδεικνύοντάς το σε κορυφαία τεχνολογία κινητήρων για τα αυτοκίνητα παραγωγής σήμερα». Οι πρόσφατες διακρίσεις του υβριδικού συστήματος παραγωγής ισχύος σημαίνουν ότι η Toyota έχει σημειώσει νέο ρεκόρ στα Διεθνή Βραβεία Κινητήρα της Χρονιάς με την κατάκτηση εννέα τίτλων για την πρώτη και δεύτερη γενιά Prius: 1999 ? Καλύτερος Κινητήρας, 1.4-1.8 λίτρων 1999 ? Καλύτερος Οικολογικός Κινητήρας 2000 ? Καλύτερος Οικολογικός Κινητήρας 2004 ? Καλύτερος Κινητήρας, 1.4-1.8 λίτρων 2004 ? Άριστη Οικονομία Καυσίμου 2004 ? Καλύτερος Νέος Κινητήρας 2004 ? Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2005 ? Καλύτερος Κινητήρας, 1.4-1.8 λίτρων 2005 ? Άριστη Οικονομία Καυσίμου Σχετικά με τα βραβεία Τα Διεθνή Βραβεία Κινητήρα της Χρονιάς απονέμονται από το 1999 και επιβραβεύουν τους καλύτερους κινητήρες της αγοράς. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι κινητήρες μαζικής παραγωγής που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα παραγωγής, τα οποία πωλούνται σε περισσότερες από μία χώρες. Την επιτροπή απαρτίζει μία ομάδα 56 διακεκριμένων δημοσιογράφων από 26 χώρες, από όλο τον κόσμο, οι οποίοι εκπροσωπούν πέντε διαφορετικές ηπείρους. Συνολικά, έχουν δημιουργηθεί 12 κατηγορίες που κατατάσσουν τους κινητήρες ανά μέγεθος, οικονομία καυσίμου και επιδόσεις. e-go.gr