Βράβευση της KIA MOTORS


Σε αναγνώριση της πολύ πετυχημένης μακροχρόνιας στρατηγικής που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια εστιάζοντας στο πρωτοποριακό design σε όλα τα επίπεδα, η KIA MOTORS έλαβε το ανώτερο Βραβείο Design του Προέδρου της Δημοκρατίας της Κορέας.
  • 2/12/2008
Σε αναγνώριση της πολύ πετυχημένης μακροχρόνιας στρατηγικής που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια εστιάζοντας στο πρωτοποριακό design σε όλα τα επίπεδα, η KIA MOTORS έλαβε το ανώτερο Βραβείο Design του Προέδρου της Δημοκρατίας της Κορέας. Η ανώτατη αυτή διάκριση, που απονεμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Κορέας κ. Myung-Bak Lee προς τον Πρόεδρο της KIA MOTORS κ. Euisun Chung σε ειδική τελετή στη Seoul στις 28 Νοεμβρίου 2008, επιβραβεύει την ηγετική θέση που κατέχει η KIA MOTORS στο χώρο του κορυφαίου σχεδιασμού. Με επικεφαλής ήδη από το 2006 τον διεθνώς αναγνωρισμένο Chief Design Officer κ. Peter Shreyer, η ΚΙΑ MOTORS έχει δημιουργήσει μία σειρά από νέα μοντέλα με νέα, ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα, που ο ίδιος ο κ. Shreyer χαρακτήρισε «γραμμική και μινιμαλιστική». Τέτοια μοντέλα είναι το πολύ πετυχημένο σε πωλήσεις CEED (5θυρο, 3θυρο και sporty wagon) καθώς και νέα «concepts» αυτοκινήτων, όπως είναι το SOUL που αναμένεται το Φεβρουάριο 2009, ένα urban crossover αυτοκίνητο που αψηφά τις συμβατικές κατηγοριοποιήσεις και με την επαναστατική του γραμμή αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του. Ενδεικτική της σημασίας που δίνει η KIA MOTORS στο design είναι μεταξύ άλλων και η δημιουργία δύο εξειδικευμένων υπερσύγχρονων Design Centres, ένα στη Γερμανία και ένα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.Ο Πρόεδρος της ΚΙΑ MOTORS κ. Eusiun Chung δήλωσε σχετικά με τη διάκριση: «Η επισταμένη προσπάθεια που καταβάλλουμε στην KIA MOTORS ήδη από το 2005 για υπεροχή στο design αποδίδει τους καρπούς της. Θα χρησιμοποιήσουμε την τιμητική αυτή διάκριση ως εφαλτήριο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για κορυφαίο δημιουργικό design σε όλες μας τις δραστηριότητες και όχι μόνο στον προϊοντικό σχεδιασμό». Η διάκριση αυτή επιβραβεύει ακόμα τη νέα δημιουργική στρατηγική της επικοινωνιακής καμπάνιας της KIA, μία στρατηγική που υπογραμμίζει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εταιρίας.Τα Βραβεία Design της Κορέας τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και υποστηρίζονται από το Korean Institute of Design Promotion.