Dealer έβαλε τιμή 16.500€ σε ολοκαίνουρια Porsche Panamera και... έγινε χαμός!


Η αντιπροσωπεία έτρεχε να διορθώσει το μπάχαλο που δημιουργήθηκε από τις εκατοντάδες προκαταβολές που κατατέθηκαν από υποψήφιους αγοραστές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 3/2/2023

Ποιος λάτρης της ταχύτητας και των γρήγορων αυτοκινήτων δε θα ήθελε να αποκτήσει μία Porsche Panamera; Πάντα, ασφαλώς, με την προϋπόθεση ότι μπορεί να τη συντηρήσει. Ωστόσο, με την τιμή της (στην Ελλάδα) να εκκινεί από 139.100 ευρώ, μοιάζει άπιαστο όνειρο για τη συντριπτική πλειοψηφία.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι τιμές «ευκαιρίας» που προκύπτουν συνήθως δε μετριάζουν τις δυσκολίες αγοράς της. Εκτός αν βρίσκεσαι στην Κίνα και συγκεκριμένα στην πόλη Yinchuan, όπου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, μια τοπική αντιπροσωπεία έβαλε, σε διαφήμιση που ανήρτησε, τιμή 18.000 δολαρίων(!) σε ένα ολοκαίνουριο, τελευταίο μοντέλο της Panamera (περίπου 16.500 ευρώ).

Σαφώς οι ιθύνοντες της εκεί αντιπροσωπείας δεν τρελάθηκαν, απλά από λάθος «παρέλειψαν» να βάλουν και το ψηφίο 4, ώστε η τιμή να είναι αυτή που έπρεπε, δηλαδή 148.000 δολάρια. Αυτό, ωστόσο, ουδόλως απασχόλησε εκατοντάδες ενδιαφερόμενους, που έσπευσαν να αξιοποιήσουν τη θεόσταλτη ευκαιρία, καταθέτοντας την απαιτούμενη προκαταβολή των 911 yuan (περίπου 124 ευρώ).

Πολύ σύντομα οι αρμόδιοι της τοπικής έκθεσης αντιλήφθηκαν το λάθος τους και έσπευσαν να διορθώσουν την τιμή στη διαφήμιση, αλλά το «κακό» είχε ήδη γίνει. Η αντιπροσωπεία επικοινώνησε με τον πελάτη που κατέθεσε πρώτος την προκαταβολή και «προέκυψε ένας κοινά αποδεκτός συμβιβασμός» για ένα από τα αυτοκίνητά της, σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε, χωρίς να διευκρινιστεί τι ακριβώς περιελάμβανε η συμφωνία.

Όσο για τους υπόλοιπους που κατέθεσαν χρήματα - αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν την Panamera καθώς δεν ήταν οι ταχύτεροι - θα δουν τα χρήματά τους να τους επιστρέφονται εντός 48 ωρών, όπως τόνισε εκπρόσωπος της Porsche.

Η αγορά της Κίνας είναι πολύ σημαντική για την Porsche, καθώς αντιπροσωπεύει σχεδόν το 33% των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της. Το πρώτο εξάμηνο του 2022, η γερμανική εταιρεία πούλησε αυτοκίνητα αξίας περίπου 5,7 δισ. ευρώ.

Πηγή: Bloomberg