Δεν είναι αστείο: Το 66% των οδηγών πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κινητήρα βενζίνης


Η Toyota έδωσε στο φως της δημοσιότητας τα αποτελέσματα μίας έρευνας που προκαλούν έκπληξη. Το πλέον εντυπωσιακό είναι ότι 2 στους 3 οδηγούς πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

  • 19/11/2021

Πολύ εντυπωσιακά και αν μη τι άλλο προκαλούν μεγάλη έκπληξη τα ευρήματα από μία έρευνα που διεξήχθη από την Toyota για τη γνώση των οδηγών πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.  

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να εξελίσσεται ραγδαία και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να παράγονται και να σχεδιάζονται το ένα μετά το άλλο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι καταναλωτές τα γνωρίζουν καλά. Όπως φαίνεται μάλιστα, υπάρχει ένα τεράστιο κενό και έλλειμμα γνώσεων από σημαντική μερίδα των οδηγών.

Κατά τη διάρκεια μίας παρουσίασης της Toyota με την ονομασία E-Evolution, σχετικά με τη γνώση των καταναλωτών πάνω στα ηλεκτρικά οχήματα φάνηκε η έλλειψη της γνώσης της τεχνολογίας τους. Στην ερώτηση που τέθηκε στους οδηγούς, η πλειοψηφία σε ποσοστό 66% απάντησε ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν θερμικό μοτέρ.

Το πλέον εντυπωσιακό μάλιστα είναι ότι αυτό το ποσοστό δεν φάνηκε να αλλάζει από την ίδια ερώτηση στο πλαίσιο παρόμοιας έρευνας που είχε πραγματοποιηθεί το 2019. Και τότε, πριν από δύο χρόνια, η απάντηση ήταν ίδια και το του 66% των ερωτηθέντων απάντησε ναι.

Ταυτόχρονα, υπάρχει και ένα δεύτερο εντυπωσιακό εύρημα για τα υβριδικά οχήματα. Το 75% του συνόλου των ερωτηθέντων πιστεύει λανθασμένα ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται μπαίνοντας στην πρίζα, κάτι που φυσικά ισχύει μόνο για τα plug-in υβριδικά (PHEV).

Αυτό καταδεικνύει και την συγκεχυμένη άποψη που υπάρχει για τα υβριδικά στην κοινή γνώμη, και παράλληλα έχει δημιουργήσει πολλούς προβληματισμούς στα στελέχη της Toyota, που μόλις παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X  καθώς το πρώτο υβριδικό μοντέλο των Ιαπώνων, το Prius, έχει στην αγορά πάνω από δύο δεκαετίες, ενώ σήμερα η γκάμα της εταιρείας διαθέτει αρκετά υβριδικά μοντέλα.

Για να αντιμετωπίσει το τεράστιο κενό πληροφοριών που υφίσταται, η Toyota προσπαθεί να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές και τους εμπόρους της σχετικά με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και τις διαφορές που διαχωρίζουν τα οχήματα με διαφορετικές τεχνολογίες, όπως τα υβριδικά, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και κυψελών καυσίμου.