Δεύτερη νιότη για την Jaguar F-Pace


Η F-PACE ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ FACELIFT ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: JAGUAR
  • 15/9/2020

Όπως ήταν αναμενόμενο η Jaguar προχώρησε στην ανανέωση της F-Pace ώστε να δώσει νέα προοπτική στο SUV της και να τονώσει τις πωλήσεις της. Τα σημαντικότερα στοιχεία της αλλαγής εντοπίζονται κυρίως στα LED φωτιστικά με το νέο φωτεινό αποτύπωμα, στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στην απόληξη, στην μάσκα και διακριτικά σε διάφορα άλλα σημεία του αμαξώματος.

Στο ταμπλό οι αλλαγές είναι ανάλογου χαρακτήρα με το βλέμμα να πέφτει στην νέα κυρτή οθόνη διαγώνιου 11,4 ιντσών με νέα γραφικά υψηλής ανάλυσης. Το σύστημα πολυμέσων «τρέχει» στην πιο πρόσφατη έκδοση Pivi Pro με νέες διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ταυτόχρονη σύνδεση δύο smartphone.

To high-tech σύνολο συμπληρώνει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών HD Interactive Driver Display με νέες θεματικές ενότητες και γραφικά. Από εκεί και πέρα έχουν γίνει βελτιώσεις στα σημεία, στα ποιοτικότερα υλικά, στη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, ενώ υπάρχει και σύστημα ηχοακύρωσης (Active Road Noise Cancellation & Engine Noise Cancellation) για απόλυτη ησυχία στην καμπίνα.

Στην γκάμα των κινητήρων έχουν προστεθεί νέες εξηλεκτρισμένες εκδόσεις με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνει η P400 που συνδυάζει plug-in υβριδικό σύστημα όπου ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέρουν την δύναμη των 404 PS. Η επιτάχυνση του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,0 sec, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία είναι στα 45 km. Στη συνέχει υπάρχουν ακόμη δύο εκδόσεις βενζίνης, μία δίλιτρη με 250 PS και μια mild hybrid τρίλιτρη με 400 PS.

Στους diesel υπάρχουν δύο νέες δίλιτρες εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία που αποδίδουν 163 PS και 204 PS. Στην κορυφή τοποθετείται η τρίλιτρη έκδοση με ισχύ 300 PS. Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι στάνταρ.