Διακοπή συνεργασίας BMW, Mercedes-Benz για την αυτόνομη οδήγηση


Ο Όμιλος BMW και η Mercedes-Benz AG θα διακόψουν προσωρινά τη συνεργασία τους για την εξέλιξη και δημιουργία συστημάτων αυτόνομης οδήγησης λόγω αδυναμίας να ανταποκριθούν στο κόστος και να συμφωνήσουν με τους προμηθευτές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 19/6/2020

Πέρυσι, ο Όμιλος BMW και Daimler AG είχαν ανακοινώσει την έναρξη της μεταξύ τους συνεργασίας για την εξέλιξη και δημιουργία μιας κοινής πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή οχημάτων με σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Στόχος ήταν να μειωθεί το κόστος εξέλιξης για κάθε μία από τις εταιρείες και ως το 2024 να έχουν το πρώτο έμπρακτο αποτέλεσμα. Τότε, είχε ανακοινωθεί ότι, συνολικά, 1.200 στελέχη και από τις δύο θα συγκροτούσαν ομάδες εξέλιξης για να μοιραστούν την τεχνογνωσία που θα αποκτούσαν.

Όμως, η διαδικασία δεν τελεσφόρησε. Με επίσημη ανακοίνωσή τους, έκαναν γνωστό ότι σταματούν προσωρινά τη συνεργασία τους εξαιτίας της αδυναμίας να βρουν έναν κοινό τόπο συνεννόησης με τους προμηθευτέ,ς για να οργανώσουν έναν συγκεκριμένο «οδικό χάρτη» εξέλιξης, αλλά και να αντιμετωπίσουν το απαιτούμενο κόστος. Συγκεκριμένα, ο κ. Klaus Fröhlich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG και υπεύθυνος για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, δήλωσε: «Εμείς, εξελίσσουμε την αντίστοιχη τεχνολογία και πλατφόρμα μας σε συνεργασία με εταιρείες όπως οι Intel, Mobileye, FCA και Ansys. Η ως τώρα τεχνολογική εξέλιξη μάς προσφέρει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Με πολύ ικανούς αισθητήρες και μεγάλη υπολογιστική ισχύ, η αρθρωτή πλατφόρμα που έχουμε αναπτύξει μας φέρνει στην εκπληκτική θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας ό,τι χρειάζονται για πολλά χρόνια».

Με τη σειρά του, ο κ. Markus Schäfer, Γενικός Διευθυντής Επιχειρήσεων και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz δήλωσε: «Οι ειδικοί μας συνεργάζονταν πολύ καλά με τους ομολόγους τους του Ομίλου BMW, όπως απέδειξε η επιτυχής συνεργασία μας. Εκτός από την προσπάθεια για μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, εξίσου σημαντική είναι και η στρατηγική της Mercedes-Benz για τη μετάβαση στην ψηφιακή μεταστροφή στα οχήματά μας. Για να προετοιμαστούμε για τις προκλήσεις του μέλλοντος, σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, αφουγκραζόμαστε τις δυνατότητες που έχουμε και με άλλους συνεργάτες μας εκτός του τομέα της Αυτοκινητοβιομηχανίας».