Διατήρηση περιθώριου κέρδους για τον Όμιλο VW


Στη Volkswagen κρίνουν ότι το αυξημένο κόστος που έχει η κατασκευή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους δεν θα επηρεάσει το περιθώριο κέρδους της εταιρείας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 14/10/2019

Σύμφωνα με δήλωση του κ. Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, σε ιταλική εφημερίδα, η κατασκευή των νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων του, καθώς και το κόστος για την εξέλιξη καινούργιων, δεν πρόκειται να επηρεάσει το περιθώριο κέρδους. Όπως είπε: «Δεν αναμένουμε μείωσή του. Το πλεονέκτημά μας είναι ότι όλες οι μάρκες του Ομίλου, για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους, έχουν την ίδια πλατφόρμα και τις ίδιες μπαταρίες, τις οποίες αγοράζουμε από την Κίνα».

Ο κ. Diess επανέλαβε ότι έχει ήδη πουληθεί η ετήσια παραγωγή της Porsche Taycan ενώ δήλωσε ότι οι ετήσιες πωλήσεις του Audi e-Tron θα φτάσουν σχεδόν τις 20.000. Οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του Ομίλου θα μειώσουν τον μέσο όρο του εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα σε όλα τα μοντέλα αυτού και θα τον γλυτώσει από την καταβολή προστίμων δισεκατομμυρίων ευρώ, βάσει των αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Άλλωστε, η αποφυγή των προστίμων είναι ο λόγος για τον οποίο ο Όμιλος Volkswagen κόπτεται τόσο πολύ για την ταχεία δημιουργία πολλών ηλεκτροκίνητων μοντέλων και τη διάθεσή τους στην αγορά το συντομότερο δυνατόν.