Διέρρευσαν φωτογραφίες της νέας BMW M3 CS των 551 PS πριν την παρουσίαση (photos)


Η «αγριεμένη» έκδοση της M3 συνδυάζει τα στοιχεία της «σκληροπυρηνικής» δίθυρης M4 CSL με το μεγαλύτερο αμάξωμα της M3.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: INSTAGRAM WILCO BLOK
  • 19/1/2023

Εδώ και πολλούς μήνες, η BMW ετοιμάζει την M3 CS, την πιο «αγριεμένη» έκδοση της M3. Τη συναντήσαμε για πρώτη φορά πέρυσι τον Μάιο στην ευρύτερη περιοχή του Nurburging, για να ακολουθήσουν λίγο αργότερα και νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τη διάσημη γερμανική πίστα.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο και μετά, άρχισε να «χάνει» αρκετό από το καμουφλάζ της, ενώ πριν από 2 μήνες έγινε ακόμα πιο «αποκαλυπτική», με τις τελευταίες πληροφορίες να ανέφεραν, τότε, ότι δε θα διαθέτει ανεξάρτητα καθίσματα bucket στο πίσω μέρος, αλλά ένα παραδοσιακό πίσω κάθισμα.

Πριν από λίγες μέρες επιβεβαιώθηκε ότι η επίσημη παρουσίασή της θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των 24 Ωρών της Daytona, στις 27 και 28 Ιανουαρίου, ωστόσο διέρρευσαν ήδη φωτογραφίες της στο Instagram που αποκαλύπτουν τόσο την εξωτερική της σχεδίαση, όσο και το εσωτερικό.

Οι λογαριασμοί kero_wolf και WILCO BLOK φρόντισαν να μας παρουσιάσουν την τελική μορφή της M3 CS, η οποία φαίνεται ότι συνδυάζει τα στοιχεία της «σκληροπυρηνικής», δίθυρης M4 CSL, με το μεγαλύτερο, τετράθυρο, αμάξωμα της τρέχουσας M3.

Οι αλλαγές στο εξωτερικό προέρχονται κατά βάση από την M4 CSL, όπως η ανανεωμένη μάσκα, το κόκκινο περίγραμμα στα διπλά «νεφρά», οι μαύρες ρίγες στο καπό, τα κίτρινα φώτα ημέρας και ο πιο επιθετικός εμπρός προφυλακτήρας. Φορά ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω, με κόκκινες δαγκάνες φρένων και διαθέτει πάνελ οροφής από ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν bucket καθίσματα από ανθρακονήματα και αρκετά  κόκκινα φινιρίσματα, όπως στο τιμόνι με Alcantara, τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, το κουμπί εκκίνησης και το ανάγλυφο λογότυπο CS στην κεντρική κονσόλα, η οποία έχει, επίσης, φινιρίσματα από ανθρακονήματα.

Η κυρτή οθόνη της BMW περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών. Στο πίσω μέρος επιβεβαιώνεται η ύπαρξη του παραδοσιακού καθίσματος και όχι των δύο ανεξάρτητων bucket.

Από πέρυσι γνωρίζουμε, μέσω διαρροής, ότι η τετρακίνητη M3 CS θα εφοδιάζεται με εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα 3,0 L, που θα αποδίδει ισχύ 551 PS και ροπή 650 Nm, ενώ θα συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Η νέα BMW M3 CS (Competition Sport) αναμένεται να μπει στην παραγωγή τον Μάρτιο.