Τα SUV έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας κάτι που αποδεικνύει η παρουσία τους σε όλες σχεδόν τις υποκατηγορίες αυτοκινήτων. Ανάμεσα στα νέα trends των οχημάτων ελευθέρου χρόνου είναι και η δημιουργία προτάσεων υψηλών επιδόσεων, οι οποίες κάλλιστα θα μπορούσαν να θεωρηθούν και ως η μετεξέλιξη των hot hatches.
Στον συγκεκριμένο στίβο μάχης αναμένεται να μπει πολύ σύντομα και το Hyundai Kona, το οποίο θα φορέσει τα διακριτικά N μαζί με τις εξεζητημένες προδιαγραφές του γνωστού και μη εξαιρετέου i30 Ν.
Έτσι, λοιπόν, ο δίλιτρος-υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης θα αποτελέσει την «καρδιά» του κορεατικού SUV, υπερβαίνοντας σε ισχύ του 250 ίππους, με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να κλείνουν προς την ισχύ των 275 ίππων
Σε αντίθεση με τους βασικούς ανταγωνιστές του (βλ. VW T-Roc R και MINI Countryman JCW), το Hyundai Kona N αναμένεται να διατηρήσει την εμπροσθιοκίνητη αρχιτεκτονική, επενδύοντας σε ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με σκοπό να επεκτείνει τις δυνατότητές του στην άσφαλτο.
Τη δυνατότητα επιλογής είναι πολύ πιθανόν να προσφέρει το σύστημα μετάδοσης, το οποίο και αποτελείται είτε από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε από ημ-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.