Πρώτη δοκιμή για το νέο Toyota Yaris Hybrid που καταναλώνει μόλις 3,7 λίτρα!


Εδώ και δύο δεκαετίες το Yaris είναι μία σταθερή υπόθεση κορυφής. Αυτή η νέα γενιά βελτιώνει στο έπακρο τη δοκιμασμένη συνταγή και προσθέτει κάτι που έλειπε: το συναίσθημα.

  • KEIMENO: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 24/9/2020

Το μικρό Toyota με τις ελληνικές «ρίζες» διά χειρός Σωτήρη Κωβού κατάφερε από την πρώτη στιγμή να αγγίξει το αγοραστικό κριτήριο του Έλληνα. Με το νέο Yaris η Toyota δημιούργησε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό και δυναμικό αμάξωμα. Στο σαλόνι η εικόνα είναι αυτής μίας συγκρατημένης αισθητικής αλλά και μιας εξονυχιστικά διαμορφωμένη χωροταξική μελέτης.

Η σχεδίαση του ταμπλώ διατηρεί τη γενικότερη αύρα των μοντέλων της εταιρείας, εστιάζοντας κυρίως στην πρακτικότητα και στην ποιότητα των υλικών και το ταίριασμα μεταξύ τους. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αρκετά άνετοι, με τα καθίσματα να έχουν τη σωστή κλίση. Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό, από τη βασική έκδοση προσφέρεται ως στάνταρ το πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας Toyota Safety Sense.

Τoyota and more

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
TOYOTA YARIS HYBRID 116PS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 10

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 9

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 9

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 9

ΣΥΝΟΛΟ87

Ως βασική -και στρατηγική- επιλογή της Toyota είναι η προώθηση των υβριδικών της συστημάτων, κάτι που συμβαίνει και με το νέο Yaris. Ο 1,5 λίτρου θερμικός κινητήρας συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν που προσθέτει 80 ίππους και έναν δεύτερο, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση των μπαταριών. Το νέο υβριδικό σύστημα αποδίδει 116 ίππους και μπορεί να λειτουργεί ηλεκτρικά έως τα 130 km/h.

Η δε μετάδοση γίνεται μέσω ενός βελτιωμένου αυτόματου κιβωτίου eCVT. Τα εμπρός γόνατα McPherson είναι καινούργια και πίσω ο ημιάκαμπτος άξονας είναι σκληρότερος ενώ πιο σφιχτή είναι και η αντιστρεπτική δοκός. Τέλος, αρκετή δουλειά έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης. Για το νέο Yaris η Toyota εκτός των άλλων πρόσθεσε το στοιχείο του fun to drive. Για να γίνει αυτό, το νέο μοντέλο βασίστηκε σε ένα καινούργιο πλαίσιο με καλύτερο ζύγισμα και αυξημένη ακαμψία.

 Όταν βρεθείς στο τιμόνι του νέου Yaris Hybrid, αρχικά σε κερδίζει η λειτουργία της ανάρτησης και η συμπαγής αίσθηση. Πρόκειται για ένα ευέλικτο και ευχάριστο αυτοκίνητο, με ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο μπορείς να βασίζεσαι, ένα πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι και ένα set-up αναρτήσεων που σε «ψήνει» να πας ακόμη πιο γρήγορα χάρη και στη βελτιωμένη υβριδική απόδοση. Όμορφο, δυναμικό, άψογο ποιοτικά, δοκιμασμένο μηχανολογικά και με κορυφαίο εξοπλισμό ασφαλείας, προσθέτει σ' αυτήν τη γενιά και το στοιχείο που έλειπε: την απόλαυση να το οδηγείς.

Αναλυτική δοκιμή του νέου Toyota Yaris Hybrid μπορείτε να διαβάσετε στο Car and Driver Οκτωβρίου που κυκλοφορεί το Σάββατο 26/9 με τα Παραπολιτικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πόσο ασφαλές είναι το νέο Toyota Yaris

Αναλυτική παρουσίαση του νέου Toyota Yaris: Αυτά είναι τα στοιχεία υπεροχής

Το νέο Toyota Yaris μέσα από τα μάτια των δημιουργών του

Οι τιμές πώλησης και οι εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ TOYOTA YARIS HYBRID 116PS 2020   TIMH €17.170   ΤΕΛΗ €0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.490, Yβριδικό Σύστημα, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 116  ΡΟΠΗ Nm/rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ CVT, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 9,7 sec, τελική 175 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 3,7 L/100km, 85 g/km

TOYOTA YARIS HYBRID 116PS 2020

ΥΠΕΡ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ

ΚΑΤΑ ΣΦΙΚΤΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ