Εξακύλινδρο και με 300 ίππους το κορυφαίo Kia K8


Με έναν V6 3,5 λίτρων μέγιστης ισχύος 300 ίππων, θα εξοπλιστεί η κορυφαία έκδοση του Kia K8, που αναμένεται σύντομα.

  • 24/3/2021

Η ανακοίνωση για τη συνταξιοδότηση του Cadenza ή K7, από το ολοκαίνουριο Κ8 που θα το αντικαταστήσει έγινε στις αρχές Μαρτίου. Από τότε μέχρι σήμερα όμως, οι λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες με τους οποίους θα εφοδιαστεί δεν ήταν σαφείς.

 Έτσι, μετά την αρχική αποκάλυψη της κορεάτικης λιμουζίνας πληροφορούμαστε, πως η ισχυρότερη έκδοσή της, θα εφοδιάζεται με έναν 3,5λιτρο V6 κινητήρα 300 ίππων.

Ο προηγούμενος κινητήρας που φορούσε το Cadenza ήταν 3,3 λίτρων, επίσης V6, και απέδιδε μόλις 6 ίππους λιγότερο. Ανάλογα μικρή είναι και η διαφορά στην ροπή, αφού τα 359 Nm απέχουν λίγο σε σχέση με τα 375 Nm του νέου μοντέλου, μόλις 16 Nm.

Εκεί που ποντάρουν οι κατασκευαστές όμως, είναι στην προσθήκη της τετρακίνησης, η οποία αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες.

Η ναυαρχίδα της Kia με μήκος 5.015 χιλιοστά, θα εξοπλίζεται και με άλλους δύο κινητήρες. Έναν 6κύλινδρο 3,5 λίτρων LPI (Liquid Propane Injection) με ισχύ 237 ίππων και 314 Nm ροπής και έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με 195 ίππους και 248 Nm ροπής.

Και οι δύο θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Αργότερα, είναι πιθανό να προστεθεί στην γκάμα των μηχανικών συνόλων του Κ8 και ένας μικρότερος 1,6 λίτρων.

Κατά τα άλλα, στο εσωτερικό η πολυτέλεια θα περισσεύει. Αεριζόμενα καθίσματα, ηχοσύστημα με 14 ηχεία, δύο οθόνες 12 ιντσών, cruise control, σύστημα πλοήγησης μέχρι αυτόματο κάθισμα για να συγκρατεί καλύτερα το σώμα του οδηγού, όταν αυτός ξεπεράσει τα 130 χλμ/ώρα, θα έχει στη διάθεσή του.

Οι πωλήσεις του νέου K8 θα αρχίσουν από την Κορέα, τον ερχόμενο μήνα. Έπειτα, το πλάνο της εταιρίας είναι η λιμουζίνα της Kia να εισβάλει στην αμερικάνικη αγορά, ενώ για την Ευρώπη προς το παρόν δεν γίνεται λόγος.