Ελαφρύτερη έκδοση για την Koenigsegg Regera


Στην Koenigsegg, δημιούργησαν μια έκδοση της Regera η οποία είναι καλυμμένη από ανεπεξέργαστο ανθρακόνημα σε αμάξωμα και εσωτερικό, κάνοντας το σουηδικό hypercar πιο ελαφρύ και πιο ιδιαίτερο αισθητικά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/12/2018

Η Regera, το πιο πρόσφατο hypercar της Koenigsegg Automotive AB, παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2017, ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία των ανθρώπων της εταιρείας αναφορικά με τις επιδόσεις και την τεχνολογία plug-in hybrid. 

Διαθέτει V8 κινητήρα, χωρητικότητας 5,0 l ο οποίος αποδίδει 1.100 PS/8.250 και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 700 PS. H μέγιστη, συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 1.500 PS και η τελική ταχύτητα της Regera φτάνει τα 410 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Στις αρχές του 2018 ελήφθη η απόφαση να δημιουργηθεί μια πιο ξεχωριστή έκδοση του μοντέλου η οποία να είναι καλυμμένη εξολοκλήρου από ανθρακόνημα. Έτσι, το υλικό αυτό υπάρχει τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του διθέσιου οχήματος. Μάλιστα, επέλεξαν να μην περάσουν το αμάξωμα με εποξικό υλικό, όπως συνηθίζεται στο ανθρακόνημα, για να είναι όσο το δυνατόν πιο αυθεντική η εμφάνισή του και η αίσθηση στην αφή. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η έκδοση της Regera είναι κατά 20 kg ελαφρύτερη από την κανονική, φτάνοντας τα 1.400 kg χωρίς υγρά.

Όπως ανακοινώθηκε, το φινίρισμα του ανθρακονήματος έγινε με το χέρι και η έκθεσή του στα φυσικά φαινόμενα δεν το επηρεάζει, βάσει έρευνας που έκαναν στην Koenigsegg. Εξέθεσαν για χρόνια κομμάτια του υλικού σε ακραίες θερμοκρασίες ζέστης και ψύχους και δεν παρατήρησαν σημάδια φθοράς ή εκφυλισμού του σε αντοχή και εμφάνιση. Μάλιστα, δηλώνουν ότι το ανεπεξέργαστο ανθρακόνημα στο αμάξωμα είναι ανθεκτικό σε ενδεχόμενα χτυπήματα από πετραδάκια ή άλλα αντικείμενα τα οποία θα πέσουν με ταχύτητα επάνω του.

Όπως δήλωσε ο κ. Christian von Koenigsegg, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δεν είναι ασυνήθιστο για έναν πελάτη τέτοιων οχημάτων να ζητά να έχει το αυτοκίνητό του ανθρακόνημα στο αμάξωμά του και επισήμανε: «Εμείς, πήγαμε ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας ένα όχημα με ανεπεξέργαστο αυτό το υλικό αλλά τονίζοντας τη λάμψη και το φινίρισμά του».