Ένα από τα επτά πρωτότυπα Mitsubishi Lancer Evo VI βγαίνει στο σφυρί


Το ιαπωνικό αριστούργημα της Ralliart ψάχνει τον επόμενο ιδιοκτήτη του, που δεν θα σταθεί στα "θεματάκια" που κουβαλάει αλλά θα εκτιμήσει τον ατόφιο αγωνιστικό χαρακτήρα του.

  • 11/5/2022

Μια ξεχωριστή δημοπρασία ετοιμάζεται να διεκπεραιώσει η πλατφόρμα Cars & Classics αναζητώντας την κορυφαία προσφορά για ένα εξαιρετικά σπάνιο Mitsubishi Lancer Evo VI που φέρει την υπογραφή της Ralliart. Το συγκεκριμένα μοντέλο είναι ένα από τα επτά πρωτότυπα που κατασκεύασαν οι Ιάπωνες και εκτελούσε χρέη δημοσιογραφικού οχήματος, φιλοξενώντας στην καμπίνα του εκπροσώπους του Τύπου.

Η κατασκευή του έγινε το 1999. Τα τέσσερα από τα αρχικά πρωτότυπα έμειναν στην κατοχή της Ralliart για να χρησιμοποιηθούν στους αγώνες, το ένα εκλάπη και έκτοτε αγνοείται η τύχη του, ενώ τα άλλα δύο "ταξίδεψαν" εκτός Ιαπωνίας για να μπουν στη συλλογή φίλων της Mitsubishiαφού στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου δεν είχαν την άδεια να κυκλοφορήσουν στους δρόμους.

Ένα από αυτά τα δύο είναι και το αυτοκίνητο που βγαίνει στη δημοπρασία και έχει γράψει στο οδόμετρό του 83.875 km, εκ των οποίων τα 3.000 km έγιναν επί ιαπωνικού εδάφους, πριν το αποκτήσει ο πρώτος ιδιοκτήτης. Αυτός το πούλησε στη συνέχεια σε ένα συνεργάτη του και το αγόρασε εκ νέου το 2012 όπου και το διατήρησε στη συλλογή του μέχρι σήμερα.

Σύμφωνα με την περιγραφή της δημοπρασίας, η οποία θα διεξαχθεί από την 15η Μαΐου 2022 και θα έχει διάρκεια 7 ημερών, το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση με όλες τις εργασίες συντήρησης να γίνονται από την Performance Autoworks και την Protec στο Πρέστον της Αγγλίας.  

Η κατάστασή του, όπως αναφέρθηκε, είναι καλή και όχι άριστη αφού η κυλινδροκεφαλή του turbo κινητήρα 4G63 των 2 λίτρων χρειάστηκε να υποβληθεί σε ανακατασκευή το 2014, ενώ ανάλογης έκτασης εργασίες έγιναν στο σύστημα των φρένων και στο διαφορικό.

Παράλληλα σημειώνεται πως υπάρχει ένα «θεματάκι» με την σκουριά στο πίσω μέρος του πλαισίου και στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, αλλά ο νέος ιδιοκτήτης μαζί με την αγορά θα λάβει τα κατάλληλα ανταλλακτικά για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και τα οποία είναι σχεδόν απίθανο να μπορέσει να τα προμηθευτεί μέσω της Mitsubishi.

Από εκεί και πέρα το χρώμα του αμαξώματος είναι το αρχικό λευκό, στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί bucket καθίσματα της Recaro, το τιμόνι είναι της Momo με δερμάτινη επένδυση, οι ζάντες είναι ελαφρού κράματος της OZ ενώ έχει προστεθεί ένας νέας τεχνολογίας ηχοσύστημα. Το αυτοκίνητο φυσικά συνοδεύεται με όλα τα επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν τον σπάνιο χαρακτήρα του.

«Είτε το αγοράσει κάποιος για να απολαύσει την οδήγησή του είτε ως επένδυση, με τις προφανείς δυνατότητες που προσφέρει, αυτό το μοναδικό Evo VI που διατηρεί αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του, είναι ένας “πειρασμός” για κάθε σοβαρό συλλέκτη και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα πωληθεί μέσω της πλατφόρμας μας», δήλωσε σχετικά ο Chris Pollitt, αρχισυντάκτης του Cars & Classics.

Δείτε τη σελίδα της δημοπρασίας και, γιατί όχι αν έχετε τη δυνατότητα, κάντε τη δική πατώντας εδώ