Ένα ποτήρι κρασί ήταν αρκετό για να «γεννηθεί» η Lamborghini Huracan Sterrato. Ίσως να ήταν και δύο...


Η ιστορία πίσω από τη σύλληψη της ιδέας για τη νέα πρόταση της Lamborghini, αποκαλύφθηκε από τον σχεδιαστή των Ιταλών Mitja Borkert. 

  • 3/12/2022

Εδώ και λίγες ώρες η Lamborghini τράβηξε ολοκληρωτικά το κάλυμμα πάνω από τη νέας της πρόταση στην οποία αρέσει να βγαίνει εκτός ασφάλτου και να... παίζει με το χώμα. Ο λόγος για την Huracan Sterrato η οποία κρύβει μια ενδιαφέρουσα ιστορία την οποία δέχθηκε να αποκαλύψει ο επικεφαλής designer της εταιρείας Mitja Borkert στο roadandtrack.com.

O Head Designer της Lamborghini, Mitja Borkert.
O Head Designer της Lamborghini, Mitja Borkert.

Σύμφωνα με τον Borkert ήταν 2017 όταν ο ίδιος βρέθηκε στο ίδιο τραπέζι με τον τότε CTO της εταιρείας Maurizio Reggianiκαι τον τότε επικεφαλής του τμήματος R&D Rouven Mohr για να απολαύσουν το δείπνο τους.

Το γεύμα ήρθε μετά από μία ημέρα εξαντλητικών δοκιμών της Urus στο χωμάτινο κομμάτι της πίστας Nardo που βρίσκεται στη νότια Ιταλία, με τον κάθε συνδαιτυμόνα να τονίζει το πόσο διασκεδαστικό ήταν να «γλιστράς» με ένα SUV.

«Ίσως είχαμε πιει ένα, μπορεί και δύο, ποτήρια κρασί. Ίσως να ήταν και νερό, δεν θυμάμαι...» δήλωσε με ένα πλατύ χαμόγελο γεμάτο νόημα ο σχεδιαστής και συνέχισε: «Κάπου εκεί αναρωτηθήκαμε γιατί να μην πάρουμε όλα αυτά τα οδηγικά συναισθήματα και να τα εφαρμόσουμε σε ένα super sports car; Η Huracan ήταν η τέλεια επιλογή για αυτή την ιδέα».

Πέντε χρόνια αργότερα και ενώ πολλοί θα περίμεναν ότι μια ιδέα που γεννήθηκε τόσο ξαφνικά σε ένα δείπνο, μετά από μερικά ποτηράκια κρασί, η Huracan Sterrato είναι γεγονός. Η «συνταγή» της υλοποίησης ήταν αρκετά απλή - τουλάχιστον στην σκέψη γιατί στην εφαρμογή σίγουρα θα προέκυψαν πολλές παγίδες. Οι σχεδιαστές πήραν στα χέρια τους την EVO, σήκωσαν το μπροστινό μέρος κατά 1,2 ίντσες, το πίσω μέρος κατά 1,3 ίντσες, τοποθετήθηκαν off-road ελαστικά Bridgestone Dueller μ,ε 19άρες ζάντες, ένα νέο αμάξωμα με αρκετά αλουμινένια προστατευτικά, έξτρα προβολείς και έτοιμο!

Όπως αποκάλυψε ο  Borkert η ανάπτυξη ξεκίνησε αρκετά σύντομα μετά από εκείνο το δείπνο, με την σχεδιαστική ομάδα να εργάζεται πάνω σε πρωτότυπα μοντέλα. Το 2019 αποκαλύφθηκε ένα λειτουργικό concept και η έλευση του Stephan Winkelmann στη θέση του CEO το 2020 επιτάχυνε τις διαδικασίες για να υλοποιηθεί εντέλει η πρόταση.

Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες Huracan τα οδηγικά προφίλ είναι τα Strada και Sport ενώ η επιλογή Corsa έχει αντικατασταθεί από την Rally που είναι η πλέον κατάλληλη όταν ο οδηγός αποφασίσει να βγει από την άσφαλτο.

Η Lamborghini έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 1.499 μονάδες χωρίς να έχει γίνει γνωστή η τιμής της. Το μοντέλο αναμένεται να είναι το τελευταίο της σειράς Huracan ενώ παράλληλα θα πει το μεγάλο αντίο στον εμβληματικό ατμοσφαιρικό V10 της εταιρείας.