Ένα Toyota Yaris χωρίς οροφή


ΤΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ YARIS GR ΤΩΝ 261 ΙΠΠΩΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ.

  • 18/1/2020

Ποιος θα πίστευε πριν από τρία χρόνια ότι στη γκάμα του Toyota Yaris θα υπάρχει μια τετρακίνητη έκδοση 261 ίππων; Κανείς.

Όσο απίθανο, λοιπόν, κι αν μοιάζει οι Ιάπωνες να προχωρήσουν ένα ακόμα βήμα παραπέρα, περνώντας στην παραγωγή την ανοιχτή εκδοχή του αυτοκινήτου, εμείς οφείλουμε να κρατήσουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας το εικόνα του Yaris Cabriο που υπογράφει η σχεδαστική ομάδα του X-Tomi Design.

Βασισμένη στην έκδοση GR των 261 ίππων και στην τρίθυρη εκδοχή του ιαπωνικού supermini δείχνει έτοιμο να περάσει στην παραγωγή και να αναβιώσει μια κατηγορία αυτοκινήτου που στο πρόσφατο παρελθόν γνώρισε άνθηση.

ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ 50 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;

Να θυμίσουμε ότι και η ίδια η Toyota είχε φλερτάρει με την ιδέα κατασκευής ενός Yaris Cabrio, ωστόσο, το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2000 έμεινε στα συρτάρια της ιαπωνικής φίρμας.

Πίσω στην ελληνική πραγματικότητα, οι πιθανότητες να δούμε το νέο Toyota Yaris στη χώρα μας μέσα στο καλοκαίρι και όχι τον Σεπτέμβριο όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί πληθαίνουν.

Μάλιστα σε πρόσφατο Forum που διοργάνωσε η ιαπωνική φίρμα στο Άμστερνταμ έγιναν γνωστές και οι προδιαγραφές της υβριδικής έκδοσης του αυτοκινήτου η οποία θα αποδίδει 116 ίππους και θα καταναλώνει μόλις 2,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Toyota Yaris Hybrid: Με 116 ίππους και κατανάλωση 2,9 λίτρα/100 χλμ.