Έως και 747 PS είναι εφικτά στην Μ5


Η BMW M5 είναι αγαπητή στο κοινό, αλλά και στους βελτιωτές. Μέσω επεμβάσεων στην ηλεκτρονική διαχείριση είναι δυνατές αυξήσεις τεραστίων διαστάσεων στην ισχύ. Η Speed Buster βάζει τον πήχυ στα 747 PS, η Manhart διαθέτει την Μ5 με 723 PS και η DTE Systems με 696 PS.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: DTE SYSTEMS, SPEED BUSTER, MANHART
  • 15/11/2018

Η DTE Systems δίνει 96 PS επιπλέον

Όποιος δεν αρκείται στα 600 PS της εργοστασιακής BMW M5, αν επισκεφτεί τη βελτιωτική εταιρεία DTE Systems, θα βρεθεί στο σωστό μέρος. Πολύ απλά, επειδή αυτή η εταιρεία παρέχει επιπλέον ισχύ 96 PS και πρόσθετη ροπή 146 Nm. Αυτές οι προσθήκες φέρνουν την ισχύ στα 696 PS και τη μέγιστη ροπή στα 896 Nm. Έτσι, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h γίνεται ταχύτερα σε σχέση με της M5 της BMW κατά 1,6 sec, δηλαδή συνολικά σε 3,3 sec.

Το tuning box συνδέεται με τους αισθητήρες της διαχείρισης του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων του εκκεντροφόρου, της πίεσης της πολλαπλής εισαγωγής και της πίεσης πλήρωσης. Τα σήματα καταγράφονται και βελτιστοποιούνται προωθούμενα στη μονάδα ελέγχου του BMW. Επιπλέον, υπάρχουν βελτιώσεις και στο pedal του γκαζιού, που μπορεί να ελεγχθεί μέσω ενός πληκτρολογίου στο tuning box καθώς, αλλά και μέσω μιας εφαρμογής στο smartphone. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τα προγράμματα "Sport", "Sport +", "City" και "Standard".

Η Speed Buster φέρνει στην Μ5 747 PS

Ο ειδικευμένος, μέσω chip, βελτιωτής έχει προγραμματίσει μια πρόσθετη μονάδα για τη διαχείριση του κινητήρα της BMW M5, ο οποίος αποδίδει επιπλέον ισχύ 147 PS και πρόσθετη ροπή 125 Nm. Έτσι, συνολικά, αυτή η M5 έχει ισχύ 747 PS και μέγιστη ροπή 875 Nm. Μάλιστα, η Speed Buster υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση έως και 15%.

Η Manhart βγάζει από την Μ5 723 PS

Από την πλευρά της, η Manhart παρουσιάζει την MH5 700, που βασίζεται στην M5 της BMW. Ο γνωστός twin-turbo V8 κινητήρας των 4,4 lt. τώρα αποδίδει 723 PS και έχει μέγιστη ροπή 870 Nm. Η αύξηση των 123 PS και των 120 Nm οφείλεται στον πρόσθετο ηλεκτρονικό υπολογιστή MHtronik. Η επιτάχυνση από τα 100 στα 200 km/h ολοκληρώνεται από το τετρακίνητο μοντέλο σε 5,9 sec.

Εκτός από τις εντυπωσιακές… εσωτερικές αξίες της, η MH5 700 παίρνει τις στροφές και με πακέτο carbon για το εξωτερικό της. Στο μπροστινό τμήμα κυριαρχεί ένα νέο spoiler από carbon, στο πίσω μέρος υπάρχει μια νέα αεροτομή και ένας αεροδυναμικός διαχύτης από μονοκόμματο άνθρακα. Με το σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα, δεν δίνει μόνο ακουστικά εξαιρετικά το «παρών» στις κρύες εκκινήσεις. Τα τελικά της εξάτμισης από carbon, μήκους 102 mm, και το χαμήλωμα του αυτοκινήτου κατά 20 mm κάνουν την οδήγηση της MH5 700, που εφοδιάζεται με ζάντες 21 in., ακόμα πιο απολαυστική.